Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
undervisning for intelligente børn EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
undervisning for intelligente børn EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
undervisning for intelligente børn EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
undervisning for intelligente børn EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
undervisning for intelligente børn EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
undervisning for intelligente børn EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
undervisning for intelligente børn EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
undervisning for intelligente børn EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
undervisning for intelligente børn EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
children wisc Århus skole begavede hilde privat mentiqa gifted børnehave
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 undervisning for intelligente børn

Go down 

Kender du nogle intelligente børn
ja
undervisning for intelligente børn Vote_lcap100%undervisning for intelligente børn Vote_rcap
 100% [ 1 ]
nej
undervisning for intelligente børn Vote_lcap0%undervisning for intelligente børn Vote_rcap
 0% [ 0 ]
ved ikke
undervisning for intelligente børn Vote_lcap0%undervisning for intelligente børn Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totale stemmer : 1
 
Poll closed

ForfatterBesked
Hun





undervisning for intelligente børn Empty
IndlægEmne: Sv: undervisning for intelligente børn   undervisning for intelligente børn EmptyLør Mar 22, 2008 9:15 pm

Uha brøker lol husker den dag marius var 4 og havde gang i at der ikke var nok pizza til os alle!

Vi var 3 og der var 2 pizzaer delt i 8 sykker - han fræket - og jeg fanget den tilfældigt ... og forklaret jamen der er lige nok I børn får 3 tykker hver og får det siste 2.

Der var han ellers tæt på at få en skæld ud tur for at være uopdragen Embarassed

Siden da har vi haft meget sjov med brøker. Men vi har større problemer end som så da jeg kan se han regner på niveau med sigma for anden klasse men kun i hovedet. Det skræmmer mig da han ikke gider at skrive da det er for let og det skal han gøre når han kommmer i skole ellers vil ingen se hvad han kan.

Og det skræmmer mig for hvordan får jeg eller skolen ham til dette hvis han bare kan og bliver frustreret?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undervisning for intelligente børn Empty
IndlægEmne: Sv: undervisning for intelligente børn   undervisning for intelligente børn EmptySøn Mar 23, 2008 9:01 am

Hilde skrev:
Det skræmmer mig da han ikke gider at skrive da det er for let og det skal han gøre når han kommmer i skole ellers vil ingen se hvad han kan.

Og det skræmmer mig for hvordan får jeg eller skolen ham til dette hvis han bare kan og bliver frustreret?

Uha det lyder som Christina, det er sådan lidt den med, det som skal gentages eller skrives op det gider jeg ikke. Vi gjorde det vi sagde, det kan godt være du ved hvad det færdige resultat er, men skriver du ikke hvordan det er gjort, kan din lærer jo ikke se hvordan du kan. Altså underforstået læreren er ikke tankelæser, og den gik rent ind.

Hun bryder sig stadigvæk ikke om gentagelser, for når man kan hvorfor skal man så gentage noget kedeligt, men sådan er det nu engang ingen særbehandling på det område, alle på Mentiqa skal lære det og også vores pige.

Lone
Tilbage til toppen Go down
 
undervisning for intelligente børn
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Artikler, Kendetegn og Testning :: Links-
Gå til: