Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
Heej, endnu en ny bruger på banen.. EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
Heej, endnu en ny bruger på banen.. EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
Heej, endnu en ny bruger på banen.. EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
Heej, endnu en ny bruger på banen.. EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
Heej, endnu en ny bruger på banen.. EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
Heej, endnu en ny bruger på banen.. EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
Heej, endnu en ny bruger på banen.. EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
Heej, endnu en ny bruger på banen.. EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
Heej, endnu en ny bruger på banen.. EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
børnehave hilde skole privat children begavede wisc mentiqa Århus gifted
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 Heej, endnu en ny bruger på banen..

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Fred

Fred



Heej, endnu en ny bruger på banen.. Empty
IndlægEmne: Heej, endnu en ny bruger på banen..   Heej, endnu en ny bruger på banen.. EmptyMan Jul 18, 2011 6:07 am

Heeej!

Jeg er bare en interesserede som faldt over denne hjemmeside. Jeg synes at det er fantastisk at I har oprettet sådan en hjemmeside så alle kan få lov til at at udtrykke sig anonymt. Jeg blev helt let om hjertet for den her hjemmeside gør uden tvivl en forskel. Smile

Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Heej, endnu en ny bruger på banen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Heej, endnu en ny bruger på banen..   Heej, endnu en ny bruger på banen.. EmptyMan Jul 18, 2011 8:08 am

Velkommen til forum og tak.

håber du kan få glæde af den også.
Tilbage til toppen Go down
Alegria





Heej, endnu en ny bruger på banen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Heej, endnu en ny bruger på banen..   Heej, endnu en ny bruger på banen.. EmptyMan Jul 18, 2011 8:39 pm

Hej Fred,

Det er mest høfligt at præsentere sig selv først, siger man jo Very Happy
Jeg er mor til en intelligent søn på 7½ (2. klasse efter sommerferien). Jeg faldt selv over denne side efter en lærer til min søn, i børnehaveklassen første gang nævner denne børnegruppe. På det tidspunkt havde han fået en del kritiske reaktioner i både børnehave og børnehaveklasse, som vi dybest set ikke kunne sætte ifht. den dreng, som vi havde hjemme. Det var derfor en lettelse og aha oplevelse at finde denne side og herigennem finde videre til meget mere information omkring gruppen intelligente børn.
Som vi føler det, er hans lærer sidenhen kølnet noget i sin begejstring. Han brillerer nemlig fx ikke særligt i læsning og er svær at undervise grundet en høj grad af manglende koncentration eller måske er det dagdrømmeri eller kedsomhed eller . . . . Selv siger han "spørgsmålene står i kø i mit hovedet" og det gør de og han har meget svært ved at lukke af for dem. Det oplever vi hjemme ifbm lektielæsning.
Vi har også en datter på 4½, som umiddelbart går mest op i at være smuk, men hvis man hører efter de betragtninger hun kommer med, er de pænt skarpe og filosoferende.

Det var omend måske lidt lang, så dog alligevel den korte version af os!

Må man være så fri at spørge dig, hvilken interesse du har i intelligente børn, som fx far til et intelligent barn, at du er/var et intelligent barn eller som fagperson. Dit valg af profilbilled indikerer nok mest det sidste (hvis det altså er dig selv), eller måske en kombination?

Vi har en meget aktiv lærerstuderende her i forummet, som også selv er "et intelligent barn", men ellers er det mest forældre, som skriver her. Det er selvfølgelig uvurderligt med den erfaringsudveksling, som vi finder her. Samtidig kan jeg da se store fordele i, hvis en fagperson skulle have lyst at blande sig. Alt andet lige er vi forældre nok ikke altid lige objektive - omend det nu ofte er nødvendigt, når vi kommunikere med verdenen omkring, ellers bliver vi ikke taget alvorligt. Netop fordi vi ofte, tror jeg, som udgangspunkt bliver opfattet subjektive.

Mange hilsner og velkomme!
Alegria
Tilbage til toppen Go down
Hun





Heej, endnu en ny bruger på banen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Heej, endnu en ny bruger på banen..   Heej, endnu en ny bruger på banen.. EmptyMan Jul 18, 2011 10:17 pm

m


Sidst rettet af Hun Søn Feb 06, 2022 3:34 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Alegria





Heej, endnu en ny bruger på banen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Heej, endnu en ny bruger på banen..   Heej, endnu en ny bruger på banen.. EmptyMan Jul 18, 2011 11:34 pm

Citat :
I wish I had the personal freedom to be Dr House ret klogt avatar!

Nåååh! Ja dumme sig kan man hurtigt komme til, hvis man stikker snuden frem - har ikke set Dr. House, men er dog stadig nysgerrig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Heej, endnu en ny bruger på banen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Heej, endnu en ny bruger på banen..   Heej, endnu en ny bruger på banen.. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Heej, endnu en ny bruger på banen..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ny bruger
» Endnu en ny.
» endnu en overraskelse
» Endnu et barn
» Endnu en artikel i Urban

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Velkomst-
Gå til: