Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
Søges: Forældre til højt begavet barn EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
Søges: Forældre til højt begavet barn EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
Søges: Forældre til højt begavet barn EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
Søges: Forældre til højt begavet barn EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
Søges: Forældre til højt begavet barn EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
Søges: Forældre til højt begavet barn EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
Søges: Forældre til højt begavet barn EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
Søges: Forældre til højt begavet barn EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
Søges: Forældre til højt begavet barn EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
skole mentiqa Århus begavede hilde børnehave gifted privat wisc children
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 Søges: Forældre til højt begavet barn

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
larslolk





Søges: Forældre til højt begavet barn Empty
IndlægEmne: Søges: Forældre til højt begavet barn   Søges: Forældre til højt begavet barn EmptyOns Aug 03, 2011 11:32 pm

Hej alle

Jeg søger en forælder/et forældrepar, som har lyst til at deltage i en af mine café-aftener om HSP (highly sensitive persons) i Vanløse eller Hvidovre, hvor de fortæller om livet med deres barn/børn.

Målet er at få nuanceret, hvordan det opleves at have et barn, som befinder sig inden for de 2 - 5 % af mest begavede af dem alle. Jeg er formand i HSP-foreningen for 'særligt sensitive personer', som har tætte referencer til høj begavelse. Et overtal af foreningens medlemmer har høj begavelse, dog ikke nødvendigvis inden for de 2 - 5 %. Mange af mine medlemmer har svært ved at adskille høj begavelse fra HSP, og der er sikkert rigtig mange sammenfald.

Det vil foretrækkes, at du/I bor i omegnen af Kbh., og jeg vil give et mindre honorar til dækning af mad, kørsel osv.

Mine caféer afholdes onsdag aften ml. 18 - 21, enten i Vanløse eller Hvidovre. Læs mere på www.larslolk.dk og www.hsp-foreningen.dk.

Du kan ringe på 20 27 46 44 eller skrive på lars@hsp-foreningen.dk, hvis du har spørgsmål eller vil melde dig...

Mvh. Lars
Tilbage til toppen Go down
Nette72





Søges: Forældre til højt begavet barn Empty
IndlægEmne: Sv: Søges: Forældre til højt begavet barn   Søges: Forældre til højt begavet barn EmptyTors Aug 04, 2011 10:13 am



Kære Lars.

Hvor er det godt, at du tager dig af begrebet HBB samt HSB. Jeg er selv mor til to børn, som jeg troede hørte inde under HBB, dog ikke indenfor de 2 til 5 procent, men jeg har ofte været i tvivl. Efter jeg deltog i dit arrangement i Åmarken er jeg dog blevet mere sikker på, at begge mine børn er mere HSB end HBB. Jeg ved godt, at man kan være disponeret for noget andet når man er HBB, men der var stort set ikke mange kendetegn for HBB, som jeg egentlig kunne se på mine børn. De er begge velbegavet, men også yderst sarte, især den yngste har vi mange udfordringer med hvad angår hendes temperament. Hun vil bare være så perfekt til alt, og hun kan slet ikke forstå, at man skal øve for at blive dygtig. Kan hun det ikke første gang, så står hun fuldstændig af.

Jeg er spændt på, hvad du finder ud af med HBB kontra HSB, det lyder virkelig interessant.

Venlig hilsen

Jeanette
Tilbage til toppen Go down
 
Søges: Forældre til højt begavet barn
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Er dit barn begavet?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Om alt og intet-
Gå til: