Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
hæsblæsende sidste halv år i 2011 EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
hæsblæsende sidste halv år i 2011 EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
hæsblæsende sidste halv år i 2011 EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
hæsblæsende sidste halv år i 2011 EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
hæsblæsende sidste halv år i 2011 EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
hæsblæsende sidste halv år i 2011 EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
hæsblæsende sidste halv år i 2011 EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
hæsblæsende sidste halv år i 2011 EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
hæsblæsende sidste halv år i 2011 EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
hilde wisc children skole begavede gifted børnehave privat Århus mentiqa
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 hæsblæsende sidste halv år i 2011

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Helene





hæsblæsende sidste halv år i 2011 Empty
IndlægEmne: hæsblæsende sidste halv år i 2011   hæsblæsende sidste halv år i 2011 EmptyFre Jan 13, 2012 4:03 am

Puha, der er sket meget efter vores pige startede i 1. klasse efter sommerferien som alle andre.
2 uger efter hun startede op tog vi beslutningen om at hun skulle skifte skole. Ikke fordi det faglige niveau ikke var høj nok, for det var det såmænd. Men alle andre ting på skolen fungerede bare ikke. Børn der har fået lov at tyranisere en hel klasse uden lærene greb ind og manglende energi i forhold til at gide tage sig af de børn der var mere sensitive end andre. Det var blevet nemmere at se tingene fra bøllernes side og be de andre børn om at indordne sig efter bøllerne.
Og trods det høje niveau blev vi bedt om at holde vores pige lidt tilbage fordi hun jo var startet et år for tidligt og de ikke havde plads til alle på deres " elite hold " ( det kaldte de det selv).

Så vi flyttede hende. Og GODT vi gjorde det.
Den nye skole er måske lidt mere gammeldags, men det fungere og hvad der er vigtigere, det sociale fungere.
Hun er kommet i en god klasse hvor alle kan lide hende. HUn får ros, rækker hånden op og tør sige noget.

Alt i alt godt, men det har da været svært for hende for selvom der er kommet mange nye veninder så mistede hun sin første hjerteveninde fordi vi valgte som vi gjorde. øv. Men hvor hun i den første skole kun havde en veninde har hun nu 6 nye. cheers

Nå men nu hvor der igen er kommet lidt ro på, begynder jeg på uddannelse og forhåbentlig ender det med jeg om 4-5 år kan kalde mig pædagog. skal lige ha en hf først og så seminariet. sunny

Alt det vi har været igennem har givet mig blod på tanden til at ville gøre en forandring om ikke andet bare for et barn.
Det bliver måske en lang sej kamp, men er det ikke på tide at tingene ændre sig og når jeg kommer så langt, håber jeg inderligt at der er andre der er hoppet på vognen, hvor vi som voksne vurder børn uden at sætte dem i kasser der skal passe ind i bestemte formler. Og hvor vi anderkender at nogle børn er intelligente og det også er ok. Et Danmark hvor janteloven er smidt i skraldespanden og forældre ikke behøver gå på listefødder fordi deres børn tilfældigvis ikke er ordinære I love you

Jeg håber og satser
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



hæsblæsende sidste halv år i 2011 Empty
IndlægEmne: Sv: hæsblæsende sidste halv år i 2011   hæsblæsende sidste halv år i 2011 EmptyFre Jan 13, 2012 9:32 pm

Helene

Hvor lyder det bare godt alt sammen. Det er super at høre de gode historier også.

Har selv flytte begge mine drenge, den ene for 3 år siden og den anden for et år siden og det går også meget bedre.

Problemet er så bare at min eks og mit samarbejde omkring børnene bare skal være bedre, men gud hvor er det svært, når vi pludselig ser forskelligt på børnene.

Men tillykke til jer og så også til dig med at få en uddannelse. Det kan du sagtens klare.
Smile
Tilbage til toppen Go down
 
hæsblæsende sidste halv år i 2011
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Den sidste skal i skole
» Mentiqa-skoler og Athene-skolen
» Legoland 2011
» Farum Kulturhus 28. september 2011

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Skolebørn-
Gå til: