Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
De har nok heller ikke helt nemt de lærere. EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
De har nok heller ikke helt nemt de lærere. EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
De har nok heller ikke helt nemt de lærere. EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
De har nok heller ikke helt nemt de lærere. EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
De har nok heller ikke helt nemt de lærere. EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
De har nok heller ikke helt nemt de lærere. EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
De har nok heller ikke helt nemt de lærere. EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
De har nok heller ikke helt nemt de lærere. EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
De har nok heller ikke helt nemt de lærere. EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
begavede gifted children privat mentiqa hilde wisc Århus skole børnehave
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 De har nok heller ikke helt nemt de lærere.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
eva-mor til 3





De har nok heller ikke helt nemt de lærere. Empty
IndlægEmne: De har nok heller ikke helt nemt de lærere.   De har nok heller ikke helt nemt de lærere. EmptyOns Nov 07, 2012 8:38 am

Vi har i dag været til skole-hjem samtale.
Det er da helt andet syn der er kommet på sønnen, skønt med psykologer og PPR. Matematiklæren har lavet en speciel mappe med opgaver til knægten, da de bøger de har er for nemme og kedelige til ham, efter råd fra psykologen. I håb om, at han ville blive lidt udfordret med denne mappe, og han måske ville få lidt ro på i disse timer sker dette. Han åbner mappen bladre ind midt i mappen, laver en opgave, bladre videre og siger så, at resten gider han altsåååå ikke at lave, for det er altsåååå alt for nemt. Very Happy men intensionen var da rigtig god Laughing
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



De har nok heller ikke helt nemt de lærere. Empty
IndlægEmne: Sv: De har nok heller ikke helt nemt de lærere.   De har nok heller ikke helt nemt de lærere. EmptyOns Nov 07, 2012 9:20 am

Den ene af mine sønner er også meget god til matematik og de testede ham for at se hvor lang han var nået. De kørte 5 klasse bogen hurtig igennem med ham og derefter 6 klasses og der fandt de nogle huller. De er så fyldt ud og så er han videre. Han har så 2 timer med klassen og der laver han det samme som dem, for ikke at føle sig helt uden for og for ikke at få huller. Min søn fungerer fint med det. Det er jo vigtig de trives.
De lader ham heller ikke sidde med sidevis af de samme stykker mere, for de har forstået at han opfanger opgaverne hurtig og husker det. Derfor er det jo ikke nødvendig med alle disse gentagelser.

Han løser 6-7-8 klasses opgaver, noget er han bedre til end andet. han går i 4. klasse nu.
Det heldige ved det er så, at de giver ham de 2 af timerne i matematik om ugen med en anden lærer, hvor der så også er endnu en elev som min søn, der er meget god til matematik, så det er guld for dem.
Det er bare vigtig de måske bruger nogle timer med din søn og udfordrer ham oppefra i stedet for nedefra.

Jeg ved vi er heldige. Der har også været mange møder og netværksmøder, og det bedste er at når jeg har snakket med min psykolog i ppr, har hun givet mine råd videre til skolen, som om det kom fra hende. I dag kan jeg dog selv snakke med dem, da de ved jeg ved mere end dem. Det er stor fremgang ang. bmsf på vores skole, men ordene bliver ikke sagt, men det er jo også ligegyldigt bare de får den rette undervisning og trives


Held og lykke


Tilbage til toppen Go down
 
De har nok heller ikke helt nemt de lærere.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeg ved ikke helt... jeg er lidt forvirret

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Skolebørn-
Gå til: