Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
sjælen hvad gøre den for at vi kan leve? EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
sjælen hvad gøre den for at vi kan leve? EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
sjælen hvad gøre den for at vi kan leve? EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
sjælen hvad gøre den for at vi kan leve? EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
sjælen hvad gøre den for at vi kan leve? EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
sjælen hvad gøre den for at vi kan leve? EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
sjælen hvad gøre den for at vi kan leve? EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
sjælen hvad gøre den for at vi kan leve? EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
sjælen hvad gøre den for at vi kan leve? EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
mentiqa gifted børnehave privat children skole hilde wisc Århus begavede
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 sjælen hvad gøre den for at vi kan leve?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Hun





sjælen hvad gøre den for at vi kan leve? Empty
IndlægEmne: sjælen hvad gøre den for at vi kan leve?   sjælen hvad gøre den for at vi kan leve? EmptyOns Jun 25, 2008 9:11 am

Dreng: Mor ... sjælen er i kraniet og ind i hele skelletet. Hvordan gøre sjælen det så at vi kan leve?

Mor: Det var et godt spørgsmål. Jeg tænker lige lidt!

Dreng: Sleep

Mor: Puha, tænkepause study

Hvad vil i svare? Jeg bliver afhørt igen i morgen .... han er 100% klar over organer og deres funktioner osv. Vi har gennemgået et børnebog og kroppen. Sjælen havde vi ikke snakket om ... jo nævnt men jeg husker ikke detaljerne.


Min datter var nu lettere - hun tror på Gud osv., han har ikke valgt endnu og holder sig fra alt med kirken ... uhm han har sikkert valgt jeg er bare langsomt igen Wink

Det kan jo også være at han fundere over døden.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



sjælen hvad gøre den for at vi kan leve? Empty
IndlægEmne: Sv: sjælen hvad gøre den for at vi kan leve?   sjælen hvad gøre den for at vi kan leve? EmptyOns Jun 25, 2008 4:07 pm

Kunne det tænkes man kunne forklare ham det ved at sjælen er der, så vi kan huske dem som ikke er hos os mere, så de lever videre for os, der er tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Hun





sjælen hvad gøre den for at vi kan leve? Empty
IndlægEmne: Sv: sjælen hvad gøre den for at vi kan leve?   sjælen hvad gøre den for at vi kan leve? EmptyOns Jun 25, 2008 5:14 pm

jooo men der er bare det at døden betyder ikke rigtigt noget hos os da vi ikke har oplevet noget ... andet end insekter som ikke må slås ihjel! Vi har snakket lidt om det efter tv2 affraid sendt voldsomme nyheder lige efter børneprogrammet om morgen. No No I det forbindelse snakket vi også om hvem dør først idet at han forlængst har været klar over det med alder vs flere fødselsdage vs alderdom. Han var noget panikslagen over at mor dør først ... men vi blev enig om at det kan mand bare ikke vide pga krig, uheld og sygdom.
Tilbage til toppen Go down
Hun





sjælen hvad gøre den for at vi kan leve? Empty
IndlægEmne: Sv: sjælen hvad gøre den for at vi kan leve?   sjælen hvad gøre den for at vi kan leve? EmptyOns Jun 25, 2008 8:05 pm

Jeg har ossa tænkt det med Gud men han er 100% atiest fordi har ikke har set Gud 8O kom det frem i Sjæl snak kl 06.30!

Så lige nu kom han og fortalt mig det han har fundet ud af. Sjælen gøre så vi kan leve på en god måde og når vi dør så rejser sjælen helt væk. Mor, hver nat rejser sjælen ossa til forskellige steder når man sover. Uden sjæl vil han ser grim ud sådan helt grøn i hovedet.

Mundlam mor ... indtil videre ... :wink:

8O Børnebiblen vil han hellere ikke høre for tiden Rolling Eyes

Ham her Hr Modsat skal nok blive til noget så beslutsom han er ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjælen hvad gøre den for at vi kan leve? Empty
IndlægEmne: Sv: sjælen hvad gøre den for at vi kan leve?   sjælen hvad gøre den for at vi kan leve? EmptyTors Jun 26, 2008 2:17 am

Hilde skrev:
Jeg har ossa tænkt det med Gud men han er 100% atiest fordi har ikke har set Gud 8O kom det frem i Sjæl snak kl 06.30!

Man kan nu sagtens tro på det med sjælen selvom man ikke tror på gud. Selv sygeplejerskerne de åbner et vindue på en stue, så sjælen kan flyve ud, hvis der er en, der er død ;-)

Lone
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



sjælen hvad gøre den for at vi kan leve? Empty
IndlægEmne: Sv: sjælen hvad gøre den for at vi kan leve?   sjælen hvad gøre den for at vi kan leve? EmptyTors Jun 26, 2008 8:04 am

Hilde skrev:
Jeg har ossa tænkt det med Gud men han er 100% atiest fordi har ikke har set Gud 8O kom det frem i Sjæl snak kl 06.30!

Så lige nu kom han og fortalt mig det han har fundet ud af. Sjælen gøre så vi kan leve på en god måde og når vi dør så rejser sjælen helt væk. Mor, hver nat rejser sjælen ossa til forskellige steder når man sover. Uden sjæl vil han ser grim ud sådan helt grøn i hovedet.


Hvor er det bare dejligt vores børn er selvtænkende de finder ofte selv "løsningerne",. Humor har han jo også, jeg kan lige se ham for mig. Grøn i hovedet lol!
Dejlig dreng er jeg sikker på.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





sjælen hvad gøre den for at vi kan leve? Empty
IndlægEmne: Sv: sjælen hvad gøre den for at vi kan leve?   sjælen hvad gøre den for at vi kan leve? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
sjælen hvad gøre den for at vi kan leve?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Småbørn-
Gå til: