Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.

IndeksIndeks  FAQFAQ  TilmeldTilmeld  Login  
Fortæl andre
Følg os
Latest topics
» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
Ons maj 18, 2016 10:25 pm by Hilde

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
Tors apr 07, 2016 8:27 pm by Soes

» CHIPS - forberedelse!
Lør apr 02, 2016 5:09 pm by Hilde

» People who boast about their I.Q. are losers
Tors mar 03, 2016 9:23 am by Hilde

» Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?
Søn jul 12, 2015 8:16 am by Hilde

» En kort introduktion
Ons dec 10, 2014 8:03 am by DeaFranck

» Diverse psykologer der tester
Ons dec 10, 2014 7:35 am by DeaFranck

» Introduktion af min søn, leder efter legekammerater
Søn nov 02, 2014 10:27 pm by annekir

» Klog lille dreng på 4½......
Ons feb 19, 2014 11:33 am by Hilde

Søg

Display results as :

Rechercher Advanced Search
Keywords
mensa chips milepæle WISC raven kyed skolestart gifted test bmsf asynkron mobning børnehave efterskole legoland underydelse asperger wppsi psykolog dyslexia tegner ADHD penge maja sensitive Kuno
Most Viewed Topics
Foreskellen mellem Asperger og et barn med særlig fourdsætninger
IQ eller percentil
Tolkning af WISC III test
CHIPS - forberedelse!
Kort om forskellige tests
Kendetegn på intelligente børn
Kender I Kuno Beller ?
Udviklingsforskelle for højt begavede børn
17-årig pige søger svar
Kontrolleret Tegne Iagttagelse (KTI)
Social bookmarking
Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website
Translator
Statistics
Der er i alt 461 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er December07

Vores brugere har i alt skrevet 4639 indlæg in 1199 subjects

Share | 

endelig :)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
mortil4

IndlægEmne: endelig :)   Lør aug 30, 2008 6:39 pm

kom der posetivt svar fra komunen.. de er gået med til at give min søn samtale /terapi / test / hos ole kyed.. det godt nok også på tide .. 8 år har vi sloges for at få hjælp til ham . så nu sker der noget.. afventer bare start dato hos ole.. kan ikke vente !!!!!! flower
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: endelig :)   Lør aug 30, 2008 7:03 pm

Hvor er det bare godt for din søn og jeres familie. Der er ikke noget bedre end når man ved hvad problemet. 8 år er lang tid at vente og følelsen af ikke at blive hørt og forstået.

Hvilken kommune bor du i, da det er vigtigt med omtale af positive kommuner. Du skal ikke fortælle det, hvis du ikke vil.

Det resultat bliver spændende at få. Der bliver jo nok også lidt ventetid der men ikke 8 år.

Vi krydser findre. lol!

IndlægEmne: Re: endelig :)   Man sep 01, 2008 4:20 am

Admin skrev:
Hvor er det bare godt for din søn og jeres familie. Der er ikke noget bedre end når man ved hvad problemet. 8 år er lang tid at vente og følelsen af ikke at blive hørt og forstået.

Hvilken kommune bor du i, da det er vigtigt med omtale af positive kommuner. Du skal ikke fortælle det, hvis du ikke vil.

Det resultat bliver spændende at få. Der bliver jo nok også lidt ventetid der men ikke 8 år.

Vi krydser findre. lol!

hejsa.. jeg bor i frederkssund komune.. tror bare mere eller mindre at jeg kan takke min chef for at der endelig sker noget.. hun har hvirkeligt presset på.. hun er chef i den fritidsklub min søn går i.. og efter jeg selv mere eller mindre har opgivet at trenge igennem systemet.. overtog hun for fuld skrue.. kanon fedt for min søn og jeg.. dog bare enormt for dårligt at der skal så meget til.. det trods alt børnene det går ud over i den sidste ende når de ikke bliver hørt,,..
og tak.. kh lone
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: endelig :)   Man sep 01, 2008 6:51 am

Hej

Man kan så håbe at frederikssund kommune tager ved lære og kan lære noget nyt. Det er jo muligt at de så opdager der er andre i kommunen de burde hjælpe.

Det er godt at have en god chef som tror på en og kunne se du havde brug for hjælp.

Hurra for det Laughing

Godt gået af dig at du vil stå frem, så du muligvis hjælper andre.

Very Happy

IndlægEmne: Re: endelig :)   Today at 8:10 pm

endelig :)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1