Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
børnehave skole Århus wisc children privat gifted begavede mentiqa hilde
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Hun





Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar Empty
IndlægEmne: Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar   Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar EmptyOns Jan 07, 2009 12:01 am

Det er vigtigt at holde hjernen i gang for at forebygge f.eks. demens. Vi fortæller hvad intelligens er, og studievært Marianne Florman lægger hjerne til, når vi undersøger hvor intelligent HUN er. 12-årige Christina går på en særlig skole for højt begavede børn. Det at være intelligent er ikke bare fedt, fortæller hun.
I serien "Chris På Vægten" skal testpiloterne sætte nye mål nu, hvor de fleste af dem har tabt de kilo, som de drømte om. Nu gælder det for alvor om at holde vægten.


www.dr.dk/hadetgodt
Sendes også 8.1.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar Empty
IndlægEmne: Sv: Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar   Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar EmptyOns Jan 07, 2009 8:42 am

Nu har jeg set programmet, det var et godt program, det fortalte ikke så meget men det overordnede. Det vil være svært at gå helt ned i intelligensen, så skulle udsendelsen nok være 4 gange så lang. Det er dog dejligt med lidt fokus på det som kan være et problem for nogle.
Problemet er så især når man ikke bliver forstået og accepteret.

Det kan være svært at være voksen og først selv finde ud af hvorfor man har det som man har. Jeg må dog oven i sige jeg har selv fået det nemmer efter jeg har erkendt jeg er som jeg er. Altså voksen intelligent. Nu begynder jeg at bruge de ting jeg kan, på en konstuktiv måde og det gør at jeg har fået det bedre med tanken om at være "anderledes". Jeg har accepteret det.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar Empty
IndlægEmne: Sv: Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar   Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar EmptyOns Jan 07, 2009 9:21 am

Se programmet her

http://www.dr.dk/DR1/hadetgodt/Programmer/20080303110157.htm
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar Empty
IndlægEmne: Sv: Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar   Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar EmptyTirs Jan 13, 2009 9:57 am

De klippede meget i det program. Der kom slet ikke det med som virkelig havde betydning nemlig hvordan man føler sig, så meget anderledes og tænker anderledes. der var for stor fokus på tallet øv.

Endnu engang må jeg sige, at jeg sagde til den jounalist stina lå indenfor mensa niveau ikke hvor hun lå, men det havde hun allerede fået oplyst af skolelederen Mad øv. Det er jo for os personfølsomme oplysninger.

Lone lidt skuffet
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar Empty
IndlægEmne: Sv: Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar   Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar EmptyTirs Jan 13, 2009 10:09 am

Det er jo ulempen ved at man ikke selv bestemmer indholdet for så skal man og selv sidde ved klippebordet. Jeg vil dog sige der mang besøgende på min hjemmeside og forum siden det blev vist i fjernsynet.
Der må jo være nogen som er nysgerrige nok til at undersøge noget mere. cheers

I sådan et program er der jo også mange ting som skal hænge sammen, samtidig at vi som forældre ved hvad det drejer sig om ved vores børn.

Men programmet var godt. Lidt fokus er bedre end ingen. lol!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar Empty
IndlægEmne: Sv: Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar   Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar EmptyTirs Jan 13, 2009 10:14 am

ja rigtigt nok, men træls de udleverde oplysninger vi altid har sagt tøsen selv skal tage stilling til om folk skal vide, når hun bliver ældre.

men ak det tal er vigtigt ellers så har de jo nok ikke noget håndgribeligt.

Lone
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar Empty
IndlægEmne: Sv: Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar   Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ha det godt i aften på dr 1 kl 19.30 genudsendes 8. januar
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nogen der kender til disse karakteristika?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Om alt og intet-
Gå til: