Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
15. april 2008 - Nej til særlig indsats for intellligente børn af Dorte Anker-Møller EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
15. april 2008 - Nej til særlig indsats for intellligente børn af Dorte Anker-Møller EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
15. april 2008 - Nej til særlig indsats for intellligente børn af Dorte Anker-Møller EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
15. april 2008 - Nej til særlig indsats for intellligente børn af Dorte Anker-Møller EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
15. april 2008 - Nej til særlig indsats for intellligente børn af Dorte Anker-Møller EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
15. april 2008 - Nej til særlig indsats for intellligente børn af Dorte Anker-Møller EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
15. april 2008 - Nej til særlig indsats for intellligente børn af Dorte Anker-Møller EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
15. april 2008 - Nej til særlig indsats for intellligente børn af Dorte Anker-Møller EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
15. april 2008 - Nej til særlig indsats for intellligente børn af Dorte Anker-Møller EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
Århus privat mentiqa børnehave skole gifted children hilde begavede wisc
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 15. april 2008 - Nej til særlig indsats for intellligente børn af Dorte Anker-Møller

Go down 
ForfatterBesked
Admin
Admin
Admin



15. april 2008 - Nej til særlig indsats for intellligente børn af Dorte Anker-Møller Empty
IndlægEmne: 15. april 2008 - Nej til særlig indsats for intellligente børn af Dorte Anker-Møller   15. april 2008 - Nej til særlig indsats for intellligente børn af Dorte Anker-Møller EmptyOns Apr 16, 2008 3:07 am

Nej til særlig indsats for intellligente børn

Det er op til den enkelte skole at tage vare på de meget intelligente børn, for politikerne vil ikke bevilge penge til en særlig indsats. Ude på skolerne arbejdes der på opgaven.


Her er lidt læsning.
Der er også en artikel i Århus stiftstidende under Syddjurs Kommune, hvis det har noget interesse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




15. april 2008 - Nej til særlig indsats for intellligente børn af Dorte Anker-Møller Empty
IndlægEmne: Sv: 15. april 2008 - Nej til særlig indsats for intellligente børn af Dorte Anker-Møller   15. april 2008 - Nej til særlig indsats for intellligente børn af Dorte Anker-Møller EmptyOns Apr 16, 2008 8:54 am

Admin skrev:
http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080415/AAS/367942229/1039/kommune
Her er lidt læsning.
Der er også en artikel i Århus stiftstidende under Syddjurs Kommune, hvis det har noget interesse.

Spændende læsning, men stadigvæk vidner det om ikke alle komuner vil sætte ind overfor Børn med særlige forudsætninger.

Jeg lå inde med en artikel fra Århus stifttidende i 2005 mener jeg det var, der sagde en Vibeke kinch, at Århu skommune ikek havde brug for Mentiqa skoler, men se nu bare på de8 mdr skolen i Hadsten har været der er der allerede tæt på 50 elever.

Så det vidner jo ligesom om, at der er brug for disse skoler til vores børn, hvis de ikke kan begå sig i en almindelig folkeskole/privatskole.

Lone
Tilbage til toppen Go down
 
15. april 2008 - Nej til særlig indsats for intellligente børn af Dorte Anker-Møller
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Artikler, Kendetegn og Testning :: Artikler-
Gå til: