Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
skoleskift for vores søn EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
skoleskift for vores søn EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
skoleskift for vores søn EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
skoleskift for vores søn EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
skoleskift for vores søn EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
skoleskift for vores søn EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
skoleskift for vores søn EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
skoleskift for vores søn EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
skoleskift for vores søn EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
mentiqa begavede skole børnehave privat Århus gifted children hilde wisc
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 skoleskift for vores søn

Go down 
ForfatterBesked
Admin
Admin
Admin



skoleskift for vores søn Empty
IndlægEmne: skoleskift for vores søn   skoleskift for vores søn EmptyTors Maj 07, 2009 7:17 am

Så kom vi til det. Efter flere møder med skolen, er det kommet så vidt at vi bliver nødt til at skifte skole. Patrick blev ved med at "kede" sig i skolen. Alting var for let, som han selv siger.

Jeg har fundet en skole hvor de undervisningsdifferentierer og de har flere intelligente børn på skolen. De vil starte ud med helt nøjagtig finde ud af hvor han er på nuværende tidspunkt. De vil udfylde huller, hvis han har sådanne, hvilket jeg tror.
I øjeblikket vil han lære noget om procenter, så det er noget af en udfordring for os.

Med PPR er vi blevet enige om at lade ham teste igen efter ferien, så vi også har ham fra den vinkel.

Alt det er en hel befrielse. Nu skal han i næste uge besøge skolen og han glæder sig og fredag i næste uge skal han sige farvel til den gamle skole. Han glæder sig helt vildt og han håber de kan give ham nogle flere og sværere opgaver. Det bliver spændende om det kommer til at fungerer.

Det var et meget positivt besøg på skolen.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



skoleskift for vores søn Empty
IndlægEmne: Sv: skoleskift for vores søn   skoleskift for vores søn EmptyTirs Maj 19, 2009 6:26 am

Første dag i den nye skole.
Han kunne selvfølgelig ikke komme hurtigt nok af sted i morges. Det er jo nyt og spændende.
Vi var der ca. 20 minutter inden timen så vi lige kunne finde køleskab til madpakke og finde hans plads. Det var nemt da der var et flag på bordet.
Det første læren viste os var 4 hæfter med matematik for 2. og 3. klasse. Han har fået 3. klasses matematik med hjem og det er han gået i gang med. cheers
Han fik 2 bøger med hjem, en som han selv skulle læse og en vi skulle læse for ham.

Han var temmelig stolt, de skulle have legetime (det plejer de ikke om mandagen) fordi han var startet i deres klasse. Basketball

En Suuuuuper dag for Patrick, det har virkelig været en god start.
Han var der i 7 timer i alt med SFO, og vi fik at vide han bare indgik i leg med de andre børn. Det er jo super at få at vide.

Jeg håber virkelig at det bliver sådan fremover. Om ikke andet så til 3-4 klasse. lol!
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



skoleskift for vores søn Empty
IndlægEmne: Sv: skoleskift for vores søn   skoleskift for vores søn EmptyFre Jun 05, 2009 8:35 am

Den videre beretning om skoleskift for Patrick

Patrick er blevet godt modtaget af de andre elever og en meget forstående børnehaveklasse lærer.
I morgen fredag skal han lege med en fra sin nye klasse og søndag skal han til fødselsdag, så det ser godt ud for fremtiden.
Jeg snakkede med moderen hvis søn han skal lege med i morgen fredag. Hun sagde at en søn havde sagt "Patrick er bare så sød" det er jo bare dejligt at høre. cheers

Vi skal så have en samtale med hans nye lærere i 1. klasse og vi håber vi kan nå det inden ferien.
Det bliver lidt spændende om de er lydhøre.

Vi har ikke store forventninger, da vi helst ikke vil blive skuffede. Vi håber og tror på at skolen undervisningsdifferentierer.

Kryds fingre for os.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





skoleskift for vores søn Empty
IndlægEmne: Sv: skoleskift for vores søn   skoleskift for vores søn Empty

Tilbage til toppen Go down
 
skoleskift for vores søn
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Skolevalg, skolestart og skoleskift

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Skolebørn-
Gå til: