Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.

IndeksIndeks  FAQFAQ  TilmeldTilmeld  Login  
Fortæl andre
Følg os
Latest topics
» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
Ons maj 18, 2016 10:25 pm by Hilde

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
Tors apr 07, 2016 8:27 pm by Soes

» CHIPS - forberedelse!
Lør apr 02, 2016 5:09 pm by Hilde

» People who boast about their I.Q. are losers
Tors mar 03, 2016 9:23 am by Hilde

» Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?
Søn jul 12, 2015 8:16 am by Hilde

» En kort introduktion
Ons dec 10, 2014 8:03 am by DeaFranck

» Diverse psykologer der tester
Ons dec 10, 2014 7:35 am by DeaFranck

» Introduktion af min søn, leder efter legekammerater
Søn nov 02, 2014 10:27 pm by annekir

» Klog lille dreng på 4½......
Ons feb 19, 2014 11:33 am by Hilde

Søg

Display results as :

Rechercher Advanced Search
Keywords
sensitive mensa mobning efterskole skolestart kyed asynkron test psykolog børnehave maja dyslexia WISC milepæle ADHD penge bmsf legoland raven asperger wppsi gifted tegner Kuno chips underydelse
Most Viewed Topics
Foreskellen mellem Asperger og et barn med særlig fourdsætninger
IQ eller percentil
Tolkning af WISC III test
CHIPS - forberedelse!
Kort om forskellige tests
Kendetegn på intelligente børn
Kender I Kuno Beller ?
Udviklingsforskelle for højt begavede børn
17-årig pige søger svar
Kontrolleret Tegne Iagttagelse (KTI)
Social bookmarking
Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website
Translator
Statistics
Der er i alt 461 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er December07

Vores brugere har i alt skrevet 4639 indlæg in 1199 subjects

Share | 

At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
millian

IndlægEmne: At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder   Man okt 12, 2009 7:05 pm

Så fik Millian endelig sin første computer.

Hun sad på stolen foran sit skrivebord fra vi kom hjem til den var sat op. Hold op hvor var det sjovt at se. Hun er nu 2 år og 8 måneder og er vild efter at lærer at bruge computeren. Vi har købt et PC spil med er oplevelses program. Der lærer hun at styrer musen. Men det hun synes er sjovest er at skrive i word. Det at se bogstaverne komme rigtigt frem. Hun kan endnu ikke holde godt nok på en blyant til at kunne skrive, men her der jo mulighed for at skrive rigtigt.
Hun kan dog ikke skrive ord. Men alfabetets første bogstaver. Fra a til j. Det er lidt utroligt, hun begyndte først at øve den for en uge siden. Men hun vil så gerne lærer. Hun kan sidde hele dagen og "lave lektier". Altså tegne og øve bogstaverne. Hun er også begyndt med formerne. Hvor går det hurtigt. Jeg kan faktisk næsten ikke følge med.

Vi har lige fået børnehave plads, et sted hvor de har dyr som børnene skal passe. Det ser vi meget frem til. De har også stor fokus på børns forskelligheder, og tester dem for at kunne hjælpe dem mest muligt, både dem der er hurtige og dem der er langsomme. Vores bliver den mindste i børnehaven, da hun starter før tid, men det gør helt bestemt ikke noget. Hun skal nok klarer sig.

Tiden flyver bare afsted. Har i andre også svært ved at følge med jeres børns udvikling?
Tilbage til toppen Go down
millian

IndlægEmne: Re: At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder   Man okt 12, 2009 11:51 pm

Her er lige to små video klip med hende fra idag. Kvaliteten er ikke så god. Hun har ikke prøvet at spille computer før hun fik en sat op i lørdags, for faktisk er vores holdning at hun er for lille når hun kun er 2 år.

http://www.youtube.com/watch?v=4kWOvkFplWk

http://www.youtube.com/watch?v=n1yJhaDhP_s
Hilde

IndlægEmne: Re: At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder   Tirs okt 13, 2009 2:13 am

Super ... cheers

Når i indretter så tænk lige over at skærmens højde skal være 15 cm under øjnehøjde da øjnene kigger naturligt 30% nedaf Wink Jeg tror fruen kommer til at bruge mange timer ved den skærm!

http://www.amk.kk.dk/itarbejdspladsen/pdf/indretning.pdf
Astridm

IndlægEmne: Re: At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder   Tirs okt 13, 2009 5:06 am

Hvor er det bare flot. Vi har en der er nøjagtig lige gammel og hun elsker også computeren.
Vi har også givet hende silke spil som hun bare elsker at lege med.

Det er vigtigt de sidder rigtig Smile
millian

IndlægEmne: Re: At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder   Ons okt 14, 2009 7:27 pm

Jeg havde slet ikke tænkt på det med skærm højden. Men det er rettet til nu.

Det er jo vigtigt de sidder rigtigt fra starten. Tak for hjælpen.
Hilde

IndlægEmne: Re: At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder   Tors okt 15, 2009 6:47 pm

millian skrev:
Jeg havde slet ikke tænkt på det med skærm højden. Men det er rettet til nu.

Det er jo vigtigt de sidder rigtigt fra starten. Tak for hjælpen.

hehe tja, faldt over dette for nogle år siden men producenterne tænker slet ikke over dette. Min bærbare passer perfekt Wink
Sponsored content

IndlægEmne: Re: At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder   Today at 11:44 pm

At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1