Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
children skole privat børnehave mentiqa Århus begavede gifted hilde wisc
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
millian

millian



At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder Empty
IndlægEmne: At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder   At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder EmptyMan Okt 12, 2009 7:05 pm

Så fik Millian endelig sin første computer.

Hun sad på stolen foran sit skrivebord fra vi kom hjem til den var sat op. Hold op hvor var det sjovt at se. Hun er nu 2 år og 8 måneder og er vild efter at lærer at bruge computeren. Vi har købt et PC spil med er oplevelses program. Der lærer hun at styrer musen. Men det hun synes er sjovest er at skrive i word. Det at se bogstaverne komme rigtigt frem. Hun kan endnu ikke holde godt nok på en blyant til at kunne skrive, men her der jo mulighed for at skrive rigtigt.
Hun kan dog ikke skrive ord. Men alfabetets første bogstaver. Fra a til j. Det er lidt utroligt, hun begyndte først at øve den for en uge siden. Men hun vil så gerne lærer. Hun kan sidde hele dagen og "lave lektier". Altså tegne og øve bogstaverne. Hun er også begyndt med formerne. Hvor går det hurtigt. Jeg kan faktisk næsten ikke følge med.

Vi har lige fået børnehave plads, et sted hvor de har dyr som børnene skal passe. Det ser vi meget frem til. De har også stor fokus på børns forskelligheder, og tester dem for at kunne hjælpe dem mest muligt, både dem der er hurtige og dem der er langsomme. Vores bliver den mindste i børnehaven, da hun starter før tid, men det gør helt bestemt ikke noget. Hun skal nok klarer sig.

Tiden flyver bare afsted. Har i andre også svært ved at følge med jeres børns udvikling?
Tilbage til toppen Go down
millian

millian



At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder Empty
IndlægEmne: Sv: At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder   At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder EmptyMan Okt 12, 2009 11:51 pm

Her er lige to små video klip med hende fra idag. Kvaliteten er ikke så god. Hun har ikke prøvet at spille computer før hun fik en sat op i lørdags, for faktisk er vores holdning at hun er for lille når hun kun er 2 år.

https://www.youtube.com/watch?v=4kWOvkFplWk

https://www.youtube.com/watch?v=n1yJhaDhP_s
Tilbage til toppen Go down
Hun





At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder Empty
IndlægEmne: Sv: At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder   At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder EmptyTirs Okt 13, 2009 2:13 am

Super ... cheers

Når i indretter så tænk lige over at skærmens højde skal være 15 cm under øjnehøjde da øjnene kigger naturligt 30% nedaf Wink Jeg tror fruen kommer til at bruge mange timer ved den skærm!

http://www.amk.kk.dk/itarbejdspladsen/pdf/indretning.pdf
Tilbage til toppen Go down
Astridm





At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder Empty
IndlægEmne: Sv: At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder   At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder EmptyTirs Okt 13, 2009 5:06 am

Hvor er det bare flot. Vi har en der er nøjagtig lige gammel og hun elsker også computeren.
Vi har også givet hende silke spil som hun bare elsker at lege med.

Det er vigtigt de sidder rigtig Smile
Tilbage til toppen Go down
millian

millian



At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder Empty
IndlægEmne: Sv: At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder   At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder EmptyOns Okt 14, 2009 7:27 pm

Jeg havde slet ikke tænkt på det med skærm højden. Men det er rettet til nu.

Det er jo vigtigt de sidder rigtigt fra starten. Tak for hjælpen.
Tilbage til toppen Go down
Hun





At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder Empty
IndlægEmne: Sv: At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder   At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder EmptyTors Okt 15, 2009 6:47 pm

millian skrev:
Jeg havde slet ikke tænkt på det med skærm højden. Men det er rettet til nu.

Det er jo vigtigt de sidder rigtigt fra starten. Tak for hjælpen.

hehe tja, faldt over dette for nogle år siden men producenterne tænker slet ikke over dette. Min bærbare passer perfekt Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder Empty
IndlægEmne: Sv: At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder   At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder Empty

Tilbage til toppen Go down
 
At kende sin ABC - 2 år og 8 måneder
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Småbørn-
Gå til: