Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
hvad gør i når de er politibetjente EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
hvad gør i når de er politibetjente EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
hvad gør i når de er politibetjente EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
hvad gør i når de er politibetjente EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
hvad gør i når de er politibetjente EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
hvad gør i når de er politibetjente EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
hvad gør i når de er politibetjente EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
hvad gør i når de er politibetjente EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
hvad gør i når de er politibetjente EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
hilde privat begavede Århus wisc gifted børnehave skole children mentiqa
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 hvad gør i når de er politibetjente

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Astridm





hvad gør i når de er politibetjente Empty
IndlægEmne: hvad gør i når de er politibetjente   hvad gør i når de er politibetjente EmptyOns Okt 28, 2009 10:42 pm

Vores ældste er virkelig en politibetjent hele tiden.

Hun råbte til sin far i bilen den anden dag at han skal have begge hænder på rattet ellers er det farligt. At han må ikke sætte for hurtigt igang. Hun meddeler man må ikke gå når der er rødt, at toger ikke må larme fordi så får folk ondt i hovedet.

Det er bare en lille del.. hun er kun 2½ og det er virkelig noget der fylder meget

Hvad gør i andre hvis jeres er sådan
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



hvad gør i når de er politibetjente Empty
IndlægEmne: Sv: hvad gør i når de er politibetjente   hvad gør i når de er politibetjente EmptyTors Okt 29, 2009 4:29 am

Vi har også et par betjente herhjemme ved os.
Vi gør det at vi siger vi godt kan forstå deres bekymring for at der kan ske noget og derefter påtager vi os ansvaret. Vi er de voksne og vi skal nok passe på så godt vi kan. Ligesom når hun begynder at regler i leg skal overholdes. Det er allerede nu i skal lære hende at regler kan "bøjes", hvis der f.eks. kommer flere med i en leg. cheers

Det er jo noget med, at de kan se fremad, hvad der kan ske, hvis man ikke gør dit eller gør dat. Det er også et af børn med særlige forudsætningers træk.
Tilbage til toppen Go down
millian

millian



hvad gør i når de er politibetjente Empty
IndlægEmne: Sv: hvad gør i når de er politibetjente   hvad gør i når de er politibetjente EmptyMan Nov 02, 2009 8:14 pm

Vores datter går også meget op i havd man må og især ikke må. Jeg har ikke rigtig tæknt over det før nu.

Men hun bliver ikkek kun sur men også meget ked af det hvis man overtræder reglerne. I hendes verden er der meget klare linjer for rigtig og forkert. Bl.a må man ikke grine af hende. (det vil vi andre jo helst heller ikke have) Men hvis der så er nogen der siger noget sjovt og vi griner, så bliver hun ked af det og siger vi ike må grine.

Hvis hendes far slår en prut, bliver hun vred og siger at man altså ikke må prutte i bukserne, kun på toilettet.
Tilbage til toppen Go down
Helene





hvad gør i når de er politibetjente Empty
IndlægEmne: Sv: hvad gør i når de er politibetjente   hvad gør i når de er politibetjente EmptyOns Nov 04, 2009 4:59 am

Puha, Michelle har samme træk, det startede også i 2 års alderen. Hun skælder de andre børn ud nede i børnehaven hvis de bryder reglerne, påpeger overfor andre mennesker også fremmede hvis de gør noget hun mener er forkert. oplever hun nogen springe over i en kø, begynder hun at skælde ud, højlydt, og hun er ikke til at stoppe. skælder jeg hende ud fordi hun ikke vil høre efter kan jeg få at vide jeg er både, uhøflig og ubehøvlet. Hun kan nogle fraser
det giver engang imellem hovedpine.
Jeg håber det går over på et tidspunkt. scratch
Tilbage til toppen Go down
millian

millian



hvad gør i når de er politibetjente Empty
IndlægEmne: Sv: hvad gør i når de er politibetjente   hvad gør i når de er politibetjente EmptyOns Nov 04, 2009 7:05 pm

Det håber jeg også det gør. Millian er begyndt også at rette på os sprogligt. Så sent som i går havde vi besøg af en hun ikke kendte. Så hun sagde pænt goddag og sit navn. Hende der var på besøg sagde også goddag til Millian. Men da hun ikke sagde hendes navn gik det galt. Vores lille pige stillede sig op og sagde til damen: "Jeg hedder Millian. Kan du sige Mil-lian?"
Hun gør også sådan over for os. Men alle mulige ord.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hvad gør i når de er politibetjente Empty
IndlægEmne: Sv: hvad gør i når de er politibetjente   hvad gør i når de er politibetjente Empty

Tilbage til toppen Go down
 
hvad gør i når de er politibetjente
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» hvad stiller jeg op

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Småbørn-
Gå til: