Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.

IndeksIndeks  FAQFAQ  TilmeldTilmeld  Login  
Fortæl andre
Følg os
Latest topics
» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
Ons maj 18, 2016 10:25 pm by Hilde

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
Tors apr 07, 2016 8:27 pm by Soes

» CHIPS - forberedelse!
Lør apr 02, 2016 5:09 pm by Hilde

» People who boast about their I.Q. are losers
Tors mar 03, 2016 9:23 am by Hilde

» Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?
Søn jul 12, 2015 8:16 am by Hilde

» En kort introduktion
Ons dec 10, 2014 8:03 am by DeaFranck

» Diverse psykologer der tester
Ons dec 10, 2014 7:35 am by DeaFranck

» Introduktion af min søn, leder efter legekammerater
Søn nov 02, 2014 10:27 pm by annekir

» Klog lille dreng på 4½......
Ons feb 19, 2014 11:33 am by Hilde

Søg

Display results as :

Rechercher Advanced Search
Keywords
maja tegner mensa raven WISC børnehave psykolog Kuno test underydelse sensitive dyslexia efterskole penge wppsi skolestart asynkron asperger ADHD bmsf gifted kyed legoland milepæle chips mobning
Most Viewed Topics
Foreskellen mellem Asperger og et barn med særlig fourdsætninger
IQ eller percentil
Tolkning af WISC III test
CHIPS - forberedelse!
Kort om forskellige tests
Kendetegn på intelligente børn
Kender I Kuno Beller ?
Udviklingsforskelle for højt begavede børn
17-årig pige søger svar
Kontrolleret Tegne Iagttagelse (KTI)
Social bookmarking
Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website
Translator
Statistics
Der er i alt 461 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er December07

Vores brugere har i alt skrevet 4639 indlæg in 1199 subjects

Share | 

hvad gør i når de er politibetjente

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Astridm

IndlægEmne: hvad gør i når de er politibetjente   Ons okt 28, 2009 10:42 pm

Vores ældste er virkelig en politibetjent hele tiden.

Hun råbte til sin far i bilen den anden dag at han skal have begge hænder på rattet ellers er det farligt. At han må ikke sætte for hurtigt igang. Hun meddeler man må ikke gå når der er rødt, at toger ikke må larme fordi så får folk ondt i hovedet.

Det er bare en lille del.. hun er kun 2½ og det er virkelig noget der fylder meget

Hvad gør i andre hvis jeres er sådan
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: hvad gør i når de er politibetjente   Tors okt 29, 2009 4:29 am

Vi har også et par betjente herhjemme ved os.
Vi gør det at vi siger vi godt kan forstå deres bekymring for at der kan ske noget og derefter påtager vi os ansvaret. Vi er de voksne og vi skal nok passe på så godt vi kan. Ligesom når hun begynder at regler i leg skal overholdes. Det er allerede nu i skal lære hende at regler kan "bøjes", hvis der f.eks. kommer flere med i en leg. cheers

Det er jo noget med, at de kan se fremad, hvad der kan ske, hvis man ikke gør dit eller gør dat. Det er også et af børn med særlige forudsætningers træk.

IndlægEmne: Re: hvad gør i når de er politibetjente   Man nov 02, 2009 8:14 pm

Vores datter går også meget op i havd man må og især ikke må. Jeg har ikke rigtig tæknt over det før nu.

Men hun bliver ikkek kun sur men også meget ked af det hvis man overtræder reglerne. I hendes verden er der meget klare linjer for rigtig og forkert. Bl.a må man ikke grine af hende. (det vil vi andre jo helst heller ikke have) Men hvis der så er nogen der siger noget sjovt og vi griner, så bliver hun ked af det og siger vi ike må grine.

Hvis hendes far slår en prut, bliver hun vred og siger at man altså ikke må prutte i bukserne, kun på toilettet.
Helene

IndlægEmne: Re: hvad gør i når de er politibetjente   Ons nov 04, 2009 4:59 am

Puha, Michelle har samme træk, det startede også i 2 års alderen. Hun skælder de andre børn ud nede i børnehaven hvis de bryder reglerne, påpeger overfor andre mennesker også fremmede hvis de gør noget hun mener er forkert. oplever hun nogen springe over i en kø, begynder hun at skælde ud, højlydt, og hun er ikke til at stoppe. skælder jeg hende ud fordi hun ikke vil høre efter kan jeg få at vide jeg er både, uhøflig og ubehøvlet. Hun kan nogle fraser
det giver engang imellem hovedpine.
Jeg håber det går over på et tidspunkt. scratch
millian

IndlægEmne: Re: hvad gør i når de er politibetjente   Ons nov 04, 2009 7:05 pm

Det håber jeg også det gør. Millian er begyndt også at rette på os sprogligt. Så sent som i går havde vi besøg af en hun ikke kendte. Så hun sagde pænt goddag og sit navn. Hende der var på besøg sagde også goddag til Millian. Men da hun ikke sagde hendes navn gik det galt. Vores lille pige stillede sig op og sagde til damen: "Jeg hedder Millian. Kan du sige Mil-lian?"
Hun gør også sådan over for os. Men alle mulige ord.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: hvad gør i når de er politibetjente   Today at 12:32 am

hvad gør i når de er politibetjente
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1