Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
En stor frustation EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
En stor frustation EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
En stor frustation EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
En stor frustation EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
En stor frustation EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
En stor frustation EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
En stor frustation EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
En stor frustation EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
En stor frustation EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
hilde begavede children børnehave gifted mentiqa skole privat wisc Århus
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 En stor frustation

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Nette72





En stor frustation Empty
IndlægEmne: En stor frustation   En stor frustation EmptySøn Feb 27, 2011 3:18 am


Nogle gange har jeg bare lyst til at løbe skrigende bort. affraid

Vi har en kamp med sønnike omkring retfærdighed. Jeg ved simpelthen ikke, hvordan jeg skal få forklaret ham betydningen af det ord. Evig og altid skal vi diskutere, hvorfor det lige var ham som i den givende situation fik skæld ud og ikke datteren. Eller hvorfor han ikke må noget, som vi voksne godt må - den er dog ikke så slem, det virker til, at han nogenlunde har styr på, at der er forskel på børn og voksne. Men damn, hvor kan han være påståelig og ked, hvis han har fået skæld ud, og lillesøsteren ikke har. Og ligeså kan den også være omvendt, hvor lillesøster får skæld ud, og storebror så bare griner. Lillesøster hun tager så sine kampe på en anden måde, hvor hun så bare hader os alle sammen.

Jeg kunne virkelig godt bruge foreslag til, hvordan jeg takler især min søn omkring retfærdighed mellem de to unger. cheers
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



En stor frustation Empty
IndlægEmne: Sv: En stor frustation   En stor frustation EmptySøn Feb 27, 2011 3:31 am

jeg har også somme tider lyst til at løbe skrigende væk, men gør det heller ikke. Laughing

Jeg vælger sommetider bare at fortælle at tingene er som de er, om de er tilfredse eller ej, der er bare nogle ting der ikke skal og kan diskuteres.
Jeg lukker ørerne og svarer ikke, når jeg har forklaret, og så er den ikke længere.
Derefter begynder jeg bare at snakke om noget andet. Han ved det godt er jeg helt sikker på, men han kan mærke du reagerer og derfor bliver han ved. geek sådan er børn også.

Det var hvad jeg gør og hvad jeg vil råde dig til. Håber andre har nogle forslag. For det kommer også an på hvordan børnene er.
Tilbage til toppen Go down
Nette72





En stor frustation Empty
IndlægEmne: Sv: En stor frustation   En stor frustation EmptySøn Feb 27, 2011 3:40 am


Jeg synes, at det er megasvært, når man har to børn, som er så forskellige. Kristine skal helst skældes ud på en blid måde, da hendes verden ellers falder sammen. Men hun får bestemt også af vide, når hun gør tingene forkert. Nicholaj, derimod fatter ikke altid, når man siger tingene første gang. Og når man så har sagt det flere gange, så kommer man til sidst til at hæve stemmen, og så er den gal i laksegade så at sige. Mad
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



En stor frustation Empty
IndlægEmne: Sv: En stor frustation   En stor frustation EmptySøn Feb 27, 2011 5:05 am

Det du forklarer der, det problem har jeg også, og så må jeg tage den som er mest ked af det på det pågældende tidspunkt. Når der så er blevet ro, må man tage snakken.

Livet er ikke altid nem.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En stor frustation Empty
IndlægEmne: Sv: En stor frustation   En stor frustation Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En stor frustation
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Stor tal - Big numbers
» 24. april 2008 Hadsten Mentiqa oplever stor velvilje af Vibeke Frost Oxholm

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Skolebørn-
Gå til: