Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.

IndeksIndeks  FAQFAQ  TilmeldTilmeld  Login  
Fortæl andre
Følg os
Latest topics
» IQ eller percentil
Søn jan 08, 2017 8:40 pm by Hilde

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
Ons maj 18, 2016 10:25 pm by Hilde

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
Tors apr 07, 2016 8:27 pm by Soes

» CHIPS - forberedelse!
Lør apr 02, 2016 5:09 pm by Hilde

» People who boast about their I.Q. are losers
Tors mar 03, 2016 9:23 am by Hilde

» Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?
Søn jul 12, 2015 8:16 am by Hilde

» En kort introduktion
Ons dec 10, 2014 8:03 am by DeaFranck

» Diverse psykologer der tester
Ons dec 10, 2014 7:35 am by DeaFranck

» Introduktion af min søn, leder efter legekammerater
Søn nov 02, 2014 10:27 pm by annekir

Søg

Display results as :

Rechercher Advanced Search
Keywords
Most Viewed Topics
Foreskellen mellem Asperger og et barn med særlig fourdsætninger
IQ eller percentil
Tolkning af WISC III test
CHIPS - forberedelse!
Kort om forskellige tests
Kendetegn på intelligente børn
Kender I Kuno Beller ?
Udviklingsforskelle for højt begavede børn
17-årig pige søger svar
Kontrolleret Tegne Iagttagelse (KTI)
Social bookmarking
Social bookmarking digg  Social bookmarking delicious  Social bookmarking reddit  Social bookmarking stumbleupon  Social bookmarking slashdot  Social bookmarking yahoo  Social bookmarking google  Social bookmarking blogmarks  Social bookmarking live      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website
Translator
Statistics
Der er i alt 471 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sekayi

Vores brugere har i alt skrevet 4641 indlæg in 1199 subjects

Share | 

En yes historie fra Michelles skoleliv

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Helene

IndlægEmne: En yes historie fra Michelles skoleliv   Lør apr 16, 2011 5:01 pm

Michelle går jo i 0 klasse, kom et år før i skole.
Det går faktisk fint, det har ikke nødvendigvis været problemfrit for hverken barn eller forældre, men de to lærere hun startede med at have, har set hende som den pige hun er, og har været rigtig glade for hende. De har ikke bare formået at se hun er en klog pige men har også kunne se hendes andre stærke sider og de svage sider, og de har arbejdet meget med hende med begge dele.

Og når vi forældre har kaldt til ekstra samtaler, har de efter bedste evne forsøgt at lytte til os, lidt tungnemme Surprised har de nok været men de har dog i sidste ende taget tingene til sig.
De problemer hun har med motoriken er vi i samarbejde med skole i gang med at arbejde på Smile

Nå men nu er rullende skolestart så kommet til Vejle, og de 3 0. klasser der var skulle splittes og blive til 4 så der kunne være plads til de nye elever der i løbet af året starter.
Jeg må sige vi var meget nervøse for hvordan det skulle gå. Michelle har EN god veninde i skolen, ikke fordi der ik er andre der vil lege med hende og kan lide hende, men fordi hun ik kan rumme mere end den ene.( De er hjerteeveninder)

Men de 4 klasser blev splittet og selvfølgelig skulle hun da gå i den nye klasse med sin veninde cheers dejligt dejligt.
Hun skulle så ha en ny lærer ( Puha Michelle var sur, men jeg fik hende til at gi den nye lære en chance).
Det gjorde hun, og syntes nu hun har verdens bedste lære. Dejligt.

Og hendes nye lære er fantastisk.( Den historie kommer måske en anden dag).

Her efter påsken er det planen at hun og nogle andre af de faglig stærke 3 gange om ugen bliver sat i gruppe sammen og skal begynde at lære 1 klasse pensum. De får en lære der normalt underviser 4 klasse. cheers cheers cheers

Som forælder må jeg sige, Nej Michelles skole er ikke perfekt, de laver også fejl, og nogle gange kan jeg virkelig være så rasende på de lærer, fx. synes jeg der er så lidt opsyn med dem i frikvarterene at bøllerne har fri bane.
Og når de ik kan styrre ballademagerne der forstyrre hele klassen.

Vi har høje krav til skolen, det er vores datters grundlag til en god uddannelse der bliver lagt i disse år.
Vi forsøger også ikke at være urimelige i vores krav.

Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: En yes historie fra Michelles skoleliv   Lør apr 16, 2011 5:33 pm

Hej helene

Dejligt med nogle yes historier.

Jeg stiller også høje krav til vores skole, men vi skal huske det er mennesker vi har med at gøre.
De har ikke lært at undervise hbb, så de skal først lære.
Hvor er det godt hun i hvert trives og har kontakt til andre.
cheers

Glæder mig til at høre mere. afro

En yes historie fra Michelles skoleliv
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1