Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
Hvordan hjælper man et barn med perfektionisme EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
Hvordan hjælper man et barn med perfektionisme EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
Hvordan hjælper man et barn med perfektionisme EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
Hvordan hjælper man et barn med perfektionisme EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
Hvordan hjælper man et barn med perfektionisme EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
Hvordan hjælper man et barn med perfektionisme EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
Hvordan hjælper man et barn med perfektionisme EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
Hvordan hjælper man et barn med perfektionisme EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
Hvordan hjælper man et barn med perfektionisme EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
begavede privat children wisc gifted Århus hilde mentiqa børnehave skole
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 Hvordan hjælper man et barn med perfektionisme

Go down 
ForfatterBesked
Admin
Admin
Admin



Hvordan hjælper man et barn med perfektionisme Empty
IndlægEmne: Hvordan hjælper man et barn med perfektionisme   Hvordan hjælper man et barn med perfektionisme EmptyLør Apr 17, 2010 7:59 am

Jeg er mor til den mest perfektionistiske søn på 5 år. Han kan så mange ting men tør ikke vise det, så nu han ikke kan gøre det perfekt.
Han er lige startet i tidlig SFO og er vildt glad for det. Det første han kommer i SFO kl. 13.00 er hans dag reddet, så leger han med de drenge som er ældre end ham selv. Dem har han også savnet et helt år.
I tidlig SFO laver de forskellige opgaver og skal lære at sidde stille som man nu lærer, inden de skal starte i børnehaveklassen. Nej de sidder ikke stille hele tiden. De leger også. Det er stadigvæk nyt i vores kommune at børnene starter tidlig SFO den 1. april.
Han har så samtidig med hans perfektionisme en sensivitet af rang, så han bliver ked af det flere gange om dagen. De kender ham ikke så godt i SFOen om eftermiddagen at de et par gange i denne uge er kommet og fortalt han har skejet ud på dem, for bliver han sur, siger han hvad han mener.
I går torsdag truede han med at gå fra Fritteren og de måtte lige høre om han kunne finde på det. Jeg kunne jo kun svare det ved jeg ikke, men find et sted til ham, hvor han kan være alene i 1-2 minutter når han reagerer så voldsomt, for så går det over igen., derefter er han til at snakke med igen.

Det bliver spændende disse første 3 måneder indtil de lærer ham at kende, og jeg synes de gør et stort forsøg, jeg håber en dag de spørger mig hvordan han er. Det ville være nemmere. Men de skal jo lige have en chance.

Er der nogen med forslag til hvad man gør med perfektionister, for at lette deres tilværelse, udover at opmuntre dem til at prøve og prøve. Noget af en opgave eller udfordring. geek
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvordan hjælper man et barn med perfektionisme Empty
IndlægEmne: Sv: Hvordan hjælper man et barn med perfektionisme   Hvordan hjælper man et barn med perfektionisme EmptyLør Apr 17, 2010 9:44 am

Hmmm nu står vi jo selv med en pige som er hyper perfektionist,og det har virkelig hæmmet hende.
ingenting vises før hun kunne det perfekt. herhjemme så er ordet perfekt næsten forbudt,for det kan virkelig få hende op og køre.

Vi sagde da hun var mindre, kan du det godt så vis os det. der er ingenting der hedder perfekt. ligesom der heller ikke er noget som hed du har tabt i stratego, men det hed du blev en flot nr 2 ;-)
Tilbage til toppen Go down
 
Hvordan hjælper man et barn med perfektionisme
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Perfektionisme
» hvordan ved man

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Om alt og intet-
Gå til: