Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
Til Astrid om oplevelse i børnehave og livskraft EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
Til Astrid om oplevelse i børnehave og livskraft EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
Til Astrid om oplevelse i børnehave og livskraft EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
Til Astrid om oplevelse i børnehave og livskraft EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
Til Astrid om oplevelse i børnehave og livskraft EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
Til Astrid om oplevelse i børnehave og livskraft EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
Til Astrid om oplevelse i børnehave og livskraft EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
Til Astrid om oplevelse i børnehave og livskraft EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
Til Astrid om oplevelse i børnehave og livskraft EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
gifted hilde børnehave children privat Århus wisc mentiqa skole begavede
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 Til Astrid om oplevelse i børnehave og livskraft

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Alegria





Til Astrid om oplevelse i børnehave og livskraft Empty
IndlægEmne: Til Astrid om oplevelse i børnehave og livskraft   Til Astrid om oplevelse i børnehave og livskraft EmptyFre Maj 28, 2010 8:23 am

Kære Astrid,

Jeg kan godt forstå, at du stadig er i chok. Det var da også nogen temmelig voldsomme og helt utilstedelige udsagn fra en person, som vel alt andet lige burde være professionnel Shocked

Mht. livskraft! Retfærdigvis skal siges, at jeg ikke kender til steiner principperne eller på anden måde er professionnel indenfor børneområdet - jeg er "bare" mor!!
Min søn på nu 6 år har nærmest siden han talte rent som 2 årig været et langt spørgsmål om livets små og store ting, naturvidenskab etc etc. Han har hele tiden haft et flot ordforråd og vi har kunne forklare ham nærmest alt uden at modificere forklaringen sønderligt (måske lige undtaget krig, ondskab som trods alt giver meget stort stof til eftertanke osv). Hvis vi havde indtaget den holdning, at hans videnbegær ville dræbe hans livskraft og at han var for lille, så tror jeg da netop at vi havde taget energien fra ham - hvis ikke hans mor og far skulle støtte hans behov og forstå ham, hvem i alverden skulle så?
Vores børn kan være fremme i skoene på forskellig vis, men det må da være det rigtige at stimulere (og jeg mener på inden måde pace), de evner som de nu må have?! Det udelukker omvendt ikke, at vi ikke også skal støtte dem, hvor de eventuelt halter lidt.

Held og lykke med den nye børnehave!

Hilsen
Tina
Tilbage til toppen Go down
Astridm





Til Astrid om oplevelse i børnehave og livskraft Empty
IndlægEmne: Sv: Til Astrid om oplevelse i børnehave og livskraft   Til Astrid om oplevelse i børnehave og livskraft EmptyTirs Jun 15, 2010 4:28 am

Vores søde pige er SÅ glad for den nye børnehave og det har været en briliant ting at flytte hende.
Hun er pludselig et barn der svarer igen, der siger sin mening og har overskud og temperament.

Det er et helt nyt barn vi har fået. Vi støtter hende i det hun gerne vil og netop i denne uge har hun (3½ år gammel) proklameret at når hun er stor vil hun være formel 1 mekanikker. Hun vil være ingeniør og gå i skole i lang tid så hun kan lave dem og finde på nye på en computer. Meget fint ambitionsniveau.

Jeg er helt enig at vi skal støtte vores børn og det er utroligt så meget man kan få ud af at lytte og se vores søde små poder.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Til Astrid om oplevelse i børnehave og livskraft Empty
IndlægEmne: Sv: Til Astrid om oplevelse i børnehave og livskraft   Til Astrid om oplevelse i børnehave og livskraft EmptyTirs Jun 15, 2010 6:44 pm

Hvor er det da bare dejligt med gode historier. Det bliver så spændende hvad hun så bliver.
Super godt at se hvad hun vil og kan.
cheers
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Til Astrid om oplevelse i børnehave og livskraft Empty
IndlægEmne: Sv: Til Astrid om oplevelse i børnehave og livskraft   Til Astrid om oplevelse i børnehave og livskraft Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Til Astrid om oplevelse i børnehave og livskraft
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Småbørn-
Gå til: