Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
IndeksIndeks  FAQFAQ  TilmeldTilmeld  Login  
Fortæl andre
Følg os
Latest topics
» IQ eller percentil
Søn jan 08, 2017 8:40 pm by Hilde

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
Ons maj 18, 2016 10:25 pm by Hilde

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
Tors apr 07, 2016 8:27 pm by Soes

» CHIPS - forberedelse!
Lør apr 02, 2016 5:09 pm by Hilde

» People who boast about their I.Q. are losers
Tors mar 03, 2016 9:23 am by Hilde

» Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?
Søn jul 12, 2015 8:16 am by Hilde

» En kort introduktion
Ons dec 10, 2014 8:03 am by DeaFranck

» Diverse psykologer der tester
Ons dec 10, 2014 7:35 am by DeaFranck

» Introduktion af min søn, leder efter legekammerater
Søn nov 02, 2014 10:27 pm by annekir

Søg
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Keywords
bmsf milepæle asynkron Kuno wppsi raven skolestart legoland underydelse test maja psykolog asperger gifted kyed sensitive mobning chips penge tegner børnehave ADHD WISC mensa efterskole dyslexia
Most Viewed Topics
Foreskellen mellem Asperger og et barn med særlig fourdsætninger
IQ eller percentil
Tolkning af WISC III test
CHIPS - forberedelse!
Kort om forskellige tests
Kendetegn på intelligente børn
Kender I Kuno Beller ?
Udviklingsforskelle for højt begavede børn
Kontrolleret Tegne Iagttagelse (KTI)
17-årig pige søger svar
Social bookmarking
Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website
Translator
Statistics
Der er i alt 466 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Let_bekymret_mor

Vores brugere har i alt skrevet 4641 indlæg in 1199 subjects

Share | 
 

 10. dec 2004 - Begrebet, ingen helt forstår af Jakob Rom Johansen og Maria Becher Trier

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Hilde

avatar


IndlægEmne: 10. dec 2004 - Begrebet, ingen helt forstår af Jakob Rom Johansen og Maria Becher Trier   Søn aug 10, 2008 6:23 am

Det har været et nøgleord i folkeskolen i 11 år. Alligevel mangler der enighed om, hvad undervisningsdifferentiering betyder. Danmarks Evalueringsinstitut anbefaler, at de enkelte skoler får en fælles forståelse, og at Undervisningsministeriet præciserer begrebet

Undervisningsdifferentiering burde gennemsyre alle undervisningsforløb fra planlægning til evaluering. Men det sker ikke. Undervisningen bliver først differentieret, når læreren har planlagt forløbet. Lærerne føler, at de foretager undervisningsdifferentiering, men de er usikre på, hvad begrebet præcist indebærer.

Det er nogle af konklusionerne i en ny evaluering fra Danmarks Evalueringsinstitut af undervisningsdifferentiering i dansk på mellemtrinnet.



Begrebet ingen helt forstår
Tilbage til toppen Go down
 
10. dec 2004 - Begrebet, ingen helt forstår af Jakob Rom Johansen og Maria Becher Trier
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Permissions in this forum:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Artikler, Kendetegn og Testning :: Artikler-
Gå til: