Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
Intelligent og modenhed/følelser EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
Intelligent og modenhed/følelser EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
Intelligent og modenhed/følelser EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
Intelligent og modenhed/følelser EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
Intelligent og modenhed/følelser EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
Intelligent og modenhed/følelser EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
Intelligent og modenhed/følelser EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
Intelligent og modenhed/følelser EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
Intelligent og modenhed/følelser EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
mentiqa privat hilde children wisc begavede gifted børnehave skole Århus
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 Intelligent og modenhed/følelser

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Nette72





Intelligent og modenhed/følelser Empty
IndlægEmne: Intelligent og modenhed/følelser   Intelligent og modenhed/følelser EmptyTirs Feb 08, 2011 1:11 am


Der har været et par episoder på skolen omkring seksualitet og min søn. Og jeg tænker lidt, om det kan have noget at gøre med, at man siger, at de modenhedsmæssigt kan stå 3-4 år tilbage i forhold til normale børn.

Vi har været meget i tvivl om, hvornår man skal inddrage sine børn i seksualitet og ikke mindst, hvor meget man skal fortælle. Så derfor har vi ikke rigtig haft den form for snak med sønnike. De har haft seksualundervisning i 3. klasse.

Igår tog jeg så lige en snak med sønnike fordi han havde på et tidspunkt raget på sig selv overfor kammeraterne. Jeg spurgte ham, om han godt ved, at sådan noget er noget man gør, når man er alene og ikke er sammen med andre. Tænk, det vidste han ikke. Det kom faktisk lidt bag på ham. Men nu har vi så forklaret ham, at han IKKE skal gøre sådan noget overfor kammeraterne.

Jeg tænker så bare lidt, om det kan være en del af det med, at de modensmæssigt ikke er med deres alder, eller om man skal lægge mere i det. Jeg blev lidt overrasket, men jeg ved også godt, at hvis man ikke får ting af vide, hvordan skal man så kunne vide dem.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Intelligent og modenhed/følelser Empty
IndlægEmne: Sv: Intelligent og modenhed/følelser   Intelligent og modenhed/følelser EmptyTirs Feb 08, 2011 1:34 am

Godt du tog en snak med ham, så håber vi han har det på plads. Smile

Nogle piller også næse og spiser bussemændene, de skal også have at vide at de skal de ikke gøre. Wink


Det er muligt en modenhedsmangel, men man skal ikke gøre det til et problem hvis det ikke er det, håber det hjalp at snakkk med ham.

lol!
Tilbage til toppen Go down
Nette72





Intelligent og modenhed/følelser Empty
IndlægEmne: Sv: Intelligent og modenhed/følelser   Intelligent og modenhed/følelser EmptyTirs Feb 08, 2011 1:37 am

Admin skrev:
Godt du tog en snak med ham, så håber vi han har det på plads. Smile

Nogle piller også næse og spiser bussemændene, de skal også have at vide at de skal de ikke gøre. Wink


Det er muligt en modenhedsmangel, men man skal ikke gøre det til et problem hvis det ikke er det, håber det hjalp at snakkk med ham.

lol!

I så fald vil jeg på mødet fremlægge, at vi er tilbage til den udgangsvinkel med bussemændene, for den havde han også, men vi fik pillet det af ham. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Intelligent og modenhed/følelser Empty
IndlægEmne: Sv: Intelligent og modenhed/følelser   Intelligent og modenhed/følelser Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Intelligent og modenhed/følelser
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Intelligent uddannelsesvejledning & foredrag - Tina Refning
» Hej. Potentielt intelligent barn her.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Om alt og intet-
Gå til: