Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
Så er ferien snart slut ...  EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
Så er ferien snart slut ...  EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
Så er ferien snart slut ...  EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
Så er ferien snart slut ...  EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
Så er ferien snart slut ...  EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
Så er ferien snart slut ...  EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
Så er ferien snart slut ...  EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
Så er ferien snart slut ...  EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
Så er ferien snart slut ...  EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
gifted children wisc privat begavede skole hilde mentiqa børnehave Århus
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
Hvor svært kan det være at være klog?
People who boast about their I.Q. are losers
Diverse psykologer der tester
Min prinsesse
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 Så er ferien snart slut ...

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Hun





Så er ferien snart slut ...  Empty
IndlægEmne: Så er ferien snart slut ...    Så er ferien snart slut ...  EmptyTors Aug 04, 2011 5:15 am

m


Sidst rettet af Hun Søn Feb 06, 2022 3:35 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Nette72





Så er ferien snart slut ...  Empty
IndlægEmne: Sv: Så er ferien snart slut ...    Så er ferien snart slut ...  EmptyTors Aug 04, 2011 10:23 am


Skide god tabel, Hilde. Very Happy

Min søn burde i en alder af 11 år gå i 7-8 klasse, hvilket passer meget godt på det niveau han er blevet udfordret med i dansk i skolen, i form af diktater. Very Happy Kunne være, at jeg skulle printe siden ud og give den til hans nye lærere. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Nette72





Så er ferien snart slut ...  Empty
IndlægEmne: Sv: Så er ferien snart slut ...    Så er ferien snart slut ...  EmptyTors Aug 04, 2011 10:41 am


Jeg har lige stjålet dine to gode links og påført dem på Helle Thornings facebook side, hvor jeg debattere politik. Hun bliver jo efter alt at dømme nok den næste statsminister, så det er om at få klædt hende på til opgaven med intelligente børn. Very Happy Man må håbe, at hun lytter.

I min kommune er K og V gået igang med at opsøge talenterne i skolerne, der har været et projekt kørende med intelligente børn på en af skolerne med gode erfaringer. Og nu har jeg haft lidt kontakt til formanden for vores børneråd, og hun har opfordret mig til at få Ole Kyed ud og tale om disse børn, hvilket vores skoleformand har lovet at se på til efteråret.

Der kan simpelthen ikke komme fokus nok på!

Men så vidt jeg forstår, så vil S og SF bevare ALLE børn i de samme klasser og samme undervisningsform, eller har jeg misforstået noget?!
Tilbage til toppen Go down
Hun





Så er ferien snart slut ...  Empty
IndlægEmne: Sv: Så er ferien snart slut ...    Så er ferien snart slut ...  EmptyTors Aug 04, 2011 6:56 pm

m


Sidst rettet af Hun Søn Feb 06, 2022 3:36 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Hun





Så er ferien snart slut ...  Empty
IndlægEmne: Sv: Så er ferien snart slut ...    Så er ferien snart slut ...  EmptyTors Aug 04, 2011 6:58 pm

m


Sidst rettet af Hun Søn Feb 06, 2022 3:36 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Nette72





Så er ferien snart slut ...  Empty
IndlægEmne: Sv: Så er ferien snart slut ...    Så er ferien snart slut ...  EmptyTors Aug 04, 2011 7:22 pm


Hilde, det tog læreren 4 år alene at opdage ham, og ikke mindst høre på os. Så det er fint med mig, at hun så har udfordret ham med diktater, man må jo starte lidt i det små og så fylde mere på med tiden. Han nåede op til 8. klasse i diktat før han fik store problemer med at stave. Og det var små ord. De lange kunne han stave fint. F.eks et ord som varig blev stavet uden g.

Men jeg kunne godt have ønsket, at han også blev udfordret i matematik, det ville læreren bare ikke.

Nu er kommunen gået ind og ændret i distriktet, hvilket betyder, at han skal overføres til den anden skole her i byen, og dermed får han nye lærer i alle fag. Så nu bliver det spændende om vi skal starte forfra, eller om vi kan arbejde videre med de nye lærere, jeg vil ihvertfald gøre mit. Jeg har allerede snakket lidt med hans nye klasselærer, som iøvrigt er en mand, og matematiklæreren er en mand, og det er jeg meget spændt på, idet sønnike har været omgivet af kvindlige pædagoger hele hans korte liv. Men jeg fortalte den nye lærer om de 10 elever i klassen, som faktisk er velbegavede, og han sagde, at han ikke var bange for at lære dem latinske gloser, hvis det kom dertil, så jeg er meget forventningsfuld og fortrøstningsfuld om, at han nok skal give dem noget at se til.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så er ferien snart slut ...  Empty
IndlægEmne: Sv: Så er ferien snart slut ...    Så er ferien snart slut ...  Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Så er ferien snart slut ...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvad vi har lavet i ferien

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Om alt og intet-
Gå til: