Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
Skal man lægge noget i det? EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
Skal man lægge noget i det? EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
Skal man lægge noget i det? EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
Skal man lægge noget i det? EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
Skal man lægge noget i det? EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
Skal man lægge noget i det? EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
Skal man lægge noget i det? EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
Skal man lægge noget i det? EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
Skal man lægge noget i det? EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
privat hilde mentiqa children begavede skole børnehave wisc Århus gifted
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 Skal man lægge noget i det?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Nette72





Skal man lægge noget i det? Empty
IndlægEmne: Skal man lægge noget i det?   Skal man lægge noget i det? EmptySøn Sep 25, 2011 6:09 am


Forleden sad min søn og skulle lave lektier. Han havde engelsk for, og det er han ikke helt god til. Mens han venter på, at hans far kan hjælpe ham (mor er i aftenskole) sidder han og bruger tiden på at lave en sudoku - i engelskhæftet! Very Happy

Han har aldrig rigtig været interesseret i sudoku'er (der er kun moderen, som er vild med det), men den her havde han helt selv lavet uden at nogle tal var givet på forhånd. Og ikke særlig mange steder havde han visket ud. Ja, jeg er jo vildt imponeret, men måske det bare er noget, at børn kan bedre end voksne. Very Happy Very Happy



Og så kan jeg lige nævne at min datters forklaring på at have en sang i hovedet er "Mor, der er vild gang i mit hovede. Der er nogle som synger og spiller derinde". Jeg synes det lyder så sjovt, når hun siger det. Jeg sagde til hende, at i mit hovedet leger de stilleleg, hvortil hun siger, at det da er fordi det er aften, og de er gået i seng. Hun er iøvrigt snart 7 år.

Men det er utroligt, hvad børn siger. lol!
Tilbage til toppen Go down
Nette72





Skal man lægge noget i det? Empty
IndlægEmne: Sv: Skal man lægge noget i det?   Skal man lægge noget i det? EmptySøn Sep 25, 2011 6:35 am


Noget andet jeg også lige ville høre om er, der skrives meget om, at HB børn keder sig i skolen, og deraf kan opleves som ballademagere.

Er det noget børnene selv oplever - altså at kede sig? Min søn bliver oplevet som ballademager til tider i form af at han sidder og siger lyde, eller under en matematikprøve sidder og snakker til de andre, fordi han selv er blevet færdig. Når jeg spørger om han keder sig, om vi skal søge at få noget svære til ham, så siger han, at han ikke keder sig, og at niveauet er fint. Men måske han udtaler sig som en underyder? Han siger ihvertfald, at han aldrig keder sig, og vi får beskeder om, at han genere de andre børn, at vi skal lære ham respekt for de andre børn. Han går i 5. klasse.
Tilbage til toppen Go down
Nette72





Skal man lægge noget i det? Empty
IndlægEmne: Sv: Skal man lægge noget i det?   Skal man lægge noget i det? EmptySøn Sep 25, 2011 9:11 pm



Her er lige et guldkorn mere.

Børnene er sat til at rydde op på deres værelser med stor hysteri. Lillesøster tager sig alligevel sammen og går igang. Da hun er næsten færdig, hvor sønnike blot har brugt tiden på at sidde og skabe sig, siger jeg til ham "Se, din søster er næsten færdig, og hun har gjort det helt selv". Hvorefter han klynkende siger "Ja, det er også fordi hun er i lykkelig humør". lol!
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Skal man lægge noget i det? Empty
IndlægEmne: Sv: Skal man lægge noget i det?   Skal man lægge noget i det? EmptySøn Sep 25, 2011 11:16 pm

Hvis du har lyst kan du sætte de under sjov og pral, for det må man godt i dette forum.
Tilbage til toppen Go down
Nette72





Skal man lægge noget i det? Empty
IndlægEmne: Sv: Skal man lægge noget i det?   Skal man lægge noget i det? EmptyMan Sep 26, 2011 5:40 am


Kunne du så ikke bare flytte hele tråden? Der bliver nok alligevel ikke skrevet noget andet i den. Smile
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Skal man lægge noget i det? Empty
IndlægEmne: Sv: Skal man lægge noget i det?   Skal man lægge noget i det? EmptyMan Sep 26, 2011 7:51 am

Hermed gjort, søde. pirat Der er ikke det jeg ikke vil gøre, næsten. geek
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skal man lægge noget i det? Empty
IndlægEmne: Sv: Skal man lægge noget i det?   Skal man lægge noget i det? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Skal man lægge noget i det?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Skal, skal ikke testes

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: "SJOV" & "PRAL"-
Gå til: