Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
mentiqa gifted begavede hilde skole wisc Århus børnehave privat children
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Aslaug

Aslaug



Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år Empty
IndlægEmne: Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år   Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år EmptyMan Aug 04, 2008 9:25 am

Hejsa allesammen
Jeg har været med i tavshed nogle mdr, men har ikke rigtig sagt ordentligt goddag endnu. Det vil jeg råde bod på her..

Jeg er mor til to sønner på 8 og 5 år, begge er højt begavede, tror jeg da. De er bare totalt forskellige..
Den ældste er medlem af Gifted Children, og den yngste er ikke indmeldt endnu, og jeg ved heller ikke, om der kommer en grund til det.

Vi har hjemmeundervist den ældste i et halvt år, hvilket har været øjenåbnende og fantastisk, men har nu indmeldt ham i en lokal, men sandsynligvis velfungerende folkeskole, da det var lidt svært at få de sociale rammer til at glide med hjemmeundervisning.
(Den privatskole han gik i bh.klasse og første klasse i, bekymrede sig mere om deres renomé end om børnenes ve og vel).

Sådan kan det altså også gå..

Men hej herfra.. Sikken en masse smileys I har. cheers afro

MVH Aslaug.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år Empty
IndlægEmne: Sv: Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år   Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år EmptyTirs Aug 05, 2008 1:22 am

Bedre sent end aldrig Very Happy
Velkommen til, håber du kan bruge nogle af de mange gode råd der er rundt omkring på siden.


Lone
Tilbage til toppen Go down
Aslaug

Aslaug



Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år Empty
IndlægEmne: Sv: Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år   Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år EmptyTirs Aug 05, 2008 2:15 am

Tak skal du have. Det tror jeg helt sikkert.

MVH Aslaug.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år Empty
IndlægEmne: Sv: Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år   Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år EmptyTirs Aug 05, 2008 2:41 am

Også velkommen fra mig.

Har du nogle gode hjemmesider er du meget velkommen. Jeg kan se det ikke er et nyt emne for dig.

Endnu engang velkommen Laughing
Tilbage til toppen Go down
Hun





Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år Empty
IndlægEmne: Sv: Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år   Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år EmptyTirs Aug 05, 2008 3:48 am

Velkom til!
Tilbage til toppen Go down
Aslaug

Aslaug



Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år Empty
IndlægEmne: Sv: Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år   Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år EmptyOns Aug 06, 2008 7:32 am

Tak skal I have begge to.

Det med de gode hjemmesider, er der nogle bestemte kategorier du leder efter? Til børnene, eller sider med viden om hbb?

MVH Aslaug. elephant (Den skulle lige med. Hvor er den sød, høhø).
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år Empty
IndlægEmne: Sv: Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år   Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år EmptyOns Aug 06, 2008 7:39 am

Der mangler ikke noget bestemt, men har du noget du kan og vil tilføje, er du meget velkommen. Du er også velkommen til at komme med ideer til, hvis du synes der mangler noget her i forum.
Jeg vil gerne nå så bredt som muligt, da der er så mange indgangvinkler, da vores børn er så forskellige. Vi har brug for mange forskellige ting.

I øjeblikket er jeg ved at udarbejde 2 sider mere på min hjemmeside en til teamet omkring børnene og en side til forældre.
Jeg har et ønske at dette forum kan bruges af mange forskellige personer og fagpersoner som kan hjælpe vores børn. Laughing
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år Empty
IndlægEmne: Sv: Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år   Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Pænt og forsinket goddag sønner på 8 og 5 år
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Velkomst-
Gå til: