Nu har vi været til netværksmøde:(
Hvor er det svært med min tålmodighed. Vi skulle kun snakke en time og så var det slut.
Reultatet blev de nu tør sige barn med særlig forudsætning, og en begavet dreng.
Hvad skal vi så gøre ved det. Det ved de ikke og de har heller ikke ressourcer, men ved godt at de skal undervise i forhold til det enkelte barns særlige forudsætninger.
Nu kan vi så vente et stykke tid og så endnu et netværksmøde, Patrick bliver jo ikke anderledes af at vi holder netværksmøder. Lige nu føles det nytteløs, men de skal forhåbentlig bare have tid.
Jeg håber:)
Det de kan fortælle om Patrick er det som står under kendetegn, men de sætter ikke lighedstegn ved han også skal undervises derefter.
En dag var klassen ned for at bruge computer til talopgaver. Her fandt de Patricks niveau og de måtte jo indrømme de var blevet noget overraskede over han kunne gange og dividere og lave en sammenhæng med disse regnearter.
Når de snakker i klassen om da de var mindre og det er fortid, begynder Patrick jo at snakke om dinoer osv. Han er jo meget filosofisk og abstrakt, det er lærernes ord.
De ved det, men er på herrens mark.