Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
En trals oplevelse EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
En trals oplevelse EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
En trals oplevelse EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
En trals oplevelse EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
En trals oplevelse EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
En trals oplevelse EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
En trals oplevelse EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
En trals oplevelse EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
En trals oplevelse EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
Århus skole børnehave hilde privat children begavede gifted mentiqa wisc
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 En trals oplevelse

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Admin
Admin
Admin



En trals oplevelse Empty
IndlægEmne: En trals oplevelse   En trals oplevelse EmptyLør Nov 29, 2008 5:55 am

Patrick lillebror Nikolaj går i børnehave (Der hvor Patrick var før han kom i skole), der var julekomsammen idag. santa

Vi synes at det måtte vi deltage i, og tage Patrick med i hans gamle børnehave. Vi havde forberedt ham på at der ville være mange mennesker. Det var okay med ham.

Det gik bare galt det hele. Han kendte ikke de mennesker der var og vi var blevet stoppet ind på de forskellige stuer, hvor der ingen albuerum var, så der ville han ikke være. Han synes vi skulle hjem. Hans ynglingslegetøj fra hans tid i børnehaven kunne han ikke finde, så alting var bare ØV.
vi tog så den beslutning at tage hjem. Det ville han så heller ikke, og derfor gik han total i baglås. Vi måtte bære ham ud i bilen og køre hjem. På vej ud i bilen nappede, krasede og slog om sig.
Da vi kom hjem faldt han fuldstændig til ro. PUH det er hårdt. geek

Er der nogle forslag til hvordan vi undgår disse situationer, hvis vi stadigvæk skal prøve at møde op til disse arrangementer. Question
Gode ideer modtages.
Tilbage til toppen Go down
Mor





En trals oplevelse Empty
IndlægEmne: Sv: En trals oplevelse   En trals oplevelse EmptyLør Nov 29, 2008 6:54 am

Jeg har desværre ingen ideer til, hvordan I kan håndtere Patrick i fremtidige gøremål, da min store datter aldrig har reageret på den måde. Hun ind ordner sig hele tiden, men det er tit på bekostning af hende selv.
Nogen gange kan jeg godt undre mig over hendes tilgang til andre mennesker. Hun er absolut ikke den generte type og vader ind i folk, som om det er en selvfølge at alle gider snakke. Vi kommer i familien tit på et hjem for handicappede voksne og dette elsker hun. Hun melder heller fra til en børnefødselsdag end gå glip af dette samvær med de handicappede. Det der undre mig mest er, at hun fravælger venner fra skolen, fordi de ikke tænker som hende, men samtidig så elsker hun at være sammen med de, der er i den modsatte grøft.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



En trals oplevelse Empty
IndlægEmne: Sv: En trals oplevelse   En trals oplevelse EmptyLør Nov 29, 2008 8:43 am

Ja, man undrer sig sommetider over deres valg.

Da Patrick gik i sin første børnehave, var der også en stue med fysisk- og psysisk handicappede børn, der elskede han simpelthen at være. Jeg har tit tænkt på om det var fordi disse børn også var anderledes end normen, for det er intelligente børn jo også.

Det er somme tider ærgeligt de ikke kan forklare sig, så vi forældre bedre kan forstå dem og derved handle ud fra det.
Tilbage til toppen Go down
Hun





En trals oplevelse Empty
IndlægEmne: Sv: En trals oplevelse   En trals oplevelse EmptyLør Nov 29, 2008 7:12 pm

Wow sikke en sammentræf! Drengen min elskede den handicap stue da han var omkring 4, inden han flyttede til et nyt børnehave! Jeg husker en dreng med Downs som tit legede med ham.

Hvis min søn føler sig utilpads vil han reagere som Patrik da han var mindre, men det er længe siden han har gjørt den nummer. Nu ved jeg at han bliver "bare mere vildt" Rolling Eyes når der er f.eks skolefest. Det er endeligt utroligt at se: Når der ingen gæster er går det godt, når der kommer nogle han kender og er trygge ved går det også godt .... desværre når han "burde" holde lidt tilbage når der kommer en del han ikke kender så bliver han "aktiv". På den uopdraget måde ... og gøre ting han aldrig vil gøre herhjemme.

Det eneste sted han opgav strabasserne var i kirke - der sov han omgående -desværre snorkede han så også Laughing


Jeg kunne ønske at andre forstået at det var hans måde at vise utryghed - men knubs af de skæld ud han får fra "fremmede" som han er i forvejen utrygge ved arbejder vi med. At forklare dette gider jeg ikke mere - da mennesker som ikke selv har mødt det hjemme ikke forstår det. Men vi er da på rette spor - han er ved at blive mere regereligt ude. cheers

Jeg finder mig tit i dilemmaet - hvad tænker andre, hvad de vil have jeg gøre ved dette ift. det jeg ved som virker omgående. Det kræver lidt pædagogik at jongulere alle parter.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En trals oplevelse Empty
IndlægEmne: Sv: En trals oplevelse   En trals oplevelse Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En trals oplevelse
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Om alt og intet-
Gå til: