Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
Søger forældre i Århusområdet til interview EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
Søger forældre i Århusområdet til interview EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
Søger forældre i Århusområdet til interview EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
Søger forældre i Århusområdet til interview EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
Søger forældre i Århusområdet til interview EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
Søger forældre i Århusområdet til interview EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
Søger forældre i Århusområdet til interview EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
Søger forældre i Århusområdet til interview EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
Søger forældre i Århusområdet til interview EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
wisc begavede Århus children privat hilde skole mentiqa gifted børnehave
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 Søger forældre i Århusområdet til interview

Go down 
ForfatterBesked
Nynne Bo
Gæst




Søger forældre i Århusområdet til interview Empty
IndlægEmne: Søger forældre i Århusområdet til interview   Søger forældre i Århusområdet til interview EmptyFre Mar 13, 2009 12:25 am

Til alle interesserede forældre til særligt begavede unger...

Jeg er studerende på Danmarks Journalisthøjskole og er i gang med et projekt om forældre til særligt begavede børn.
I den forbindelse er jeg interesseret i at interviewe jer forældre om jeres oplevelser, udfordringer, problemer, glæder etc., som følger med det at have et særligt intelligent barn. Hvordan I har tacklet det? Erfaringer med skoler og omverdens syn på særligt begavede børn? Med at have andre børn med "alm" intelligens?

Det ville være en fordel, hvis I bor i Århus eller området omkring.
Hvis I er interesserede, må I meget gerne kontakte mig på mail: nbfaartoft@mail.djh.dk - og gerne hurtigt, da jeg har en forholdsvis kort deadline(onsdag).

På forhånd tusind tak for jeres tid.

Med venlig hilsen Nynne Bojsen Faartoft, studerende Danmarks Journalisthøjskole
Tilbage til toppen Go down
Hun





Søger forældre i Århusområdet til interview Empty
IndlægEmne: Sv: Søger forældre i Århusområdet til interview   Søger forældre i Århusområdet til interview EmptyTirs Mar 31, 2009 12:26 am

Hi Nynne,

Nået du så at skrive noget? Tænker om jeg må læse det ...
Tilbage til toppen Go down
Nynne Bo
Gæst




Søger forældre i Århusområdet til interview Empty
IndlægEmne: Undskyld det sene svar:)   Søger forældre i Århusområdet til interview EmptyOns Apr 29, 2009 3:31 am

Du må undskylde dette utroligt forsinkede svar - ja, jeg fik skrevet en artikel.

Jeg hører lige min kilde, om jeg må videresende den til dig:)

mvh Nynne Bojsen Faartoft
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søger forældre i Århusområdet til interview Empty
IndlægEmne: Sv: Søger forældre i Århusområdet til interview   Søger forældre i Århusområdet til interview Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Søger forældre i Århusområdet til interview
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Om alt og intet-
Gå til: