Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
begavede børnehave wisc children skole Århus hilde mentiqa gifted privat
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
Når man overhaler storesøster.
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Karenmor





Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år Empty
IndlægEmne: Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år   Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år EmptyTors Jun 25, 2009 9:18 am

Hej med jer; jeg er ny her. Mine børn er en dreng på 3 og en pige på 4,5 år. Både min mand og jeg "lider" af særlige forudsætninger - med hvad det indebærer. Først som voksen er jeg blevet bevidst om at det det er grunden til meget godt som skidt i mit liv. Bl.a det med underydelse kan jeg underskrive.

Som mine børn blive ældre bliver jeg opmærksom på at jeg bliver nødt til at støtte dem - i første omgang den ældste i forhold til at finde relationer, hvori hun også møder modspil.

Er dette mon stedet hvor jeg kan finde det ?

Venligst Karenmor
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år Empty
IndlægEmne: Sv: Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år   Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år EmptyTors Jun 25, 2009 9:03 pm

Velkommen til forum og håber du får glæde af det.

Mener du at du har brug for at dele erfaringer og få ideer til hvad du kan gøre for at hjælpe hende ud fra vores erfaringer?

Vi er flere som først har fundet ud af som voksne at vi er HHB. Der er mange ting som falder på plads for én. Nå, var det bare derfor. Vi får også mange AHA oplevelser.
Tilbage til toppen Go down
Hun





Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år Empty
IndlægEmne: Sv: Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år   Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år EmptyFre Jun 26, 2009 12:32 am

ja, det håber jeg da det bliver!

jeg forstår 100% havd du mener ift. modspil og konsekvanser af mangel på dette

velkom til
Tilbage til toppen Go down
Karenmor





Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år Empty
IndlægEmne: Sv: Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år   Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år EmptyOns Jul 08, 2009 7:05 am

Jo - jeg vil skam gerne dele erfarringer med jer her. Primært var min tanke i praksis at få kontakt til nogle med børn på 4-6 år, der bor i HT-området. Jeg tænker det vil være godt for min datter at være sammen med andre børn, hvor det ikke bare er hende der dirigere alt i legen. Hvad har i andre gjort ? Hun leger fint med drenge, hvor de slås, klatrer og spiller fodbold, men foretrækker ellers at "lave lektier" selv eller lege rollelege selv. Jeg ønsker for hende at få en ven hun kan spejle sig i om jeg så må sige. De andre piger er enten medløbere i forhold til hendes initiativer (som er yderst kreative) eller parret 2 og 2 - hvor hun ikke socialt kan være med, fordi de ikke bare nødvendigvis gør som hun vil have det. På en måde virker hun ensom.....
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år Empty
IndlægEmne: Sv: Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år   Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år EmptyOns Jul 08, 2009 7:17 am

Jeg tror din datter ville have godt af ligesindede. Hun tænker måske hurtigt og så kan de andre ikke være med. Så det med at ville bestemme hele legen, de andre kan bare ikke følge med. Det er heller ikke sikkert de kan følge hende tankegang.
Kan hun ikke lege med drengene, det er jo også at være social.
Hvis i ikke kan finde nogle på hendes egen alder, ville det så være en mulighed at finde en pige på 12 år som kan gå en tur med hende og snakke og det din datter vil.
vores søn på dengang 2-3 år havde stor fornøjelse af naboens datter på 12 år. Hun gik ture med ham, legede med ham og så videre. Det har han ikke glemt endnu.

Har du forbindelse til andre børn med særlige forudsætninger.
Tilbage til toppen Go down
Hun





Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år Empty
IndlægEmne: Sv: Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år   Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år EmptyOns Jul 08, 2009 5:24 pm

Det er en svært opgave. Da min datter var den alder havde hun ikke så mange venner men fandt en ... nu har hun en del veninder, men det tog lang tid!

Min søn havde en han spejlede sig selv i da han var helt lille - men har ikke rigtigt nogen venner i dag. Og dog de bor bare for langt væk! Så vi leder og leder ... og håber at vi finder en som bor tæt på. Det er svært at finde venner hvor de bare falder i hak.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år Empty
IndlægEmne: Sv: Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år   Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Fra Karenmor - dreng på 3 og en pige på 4,5 år
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dreng Histori

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Småbørn-
Gå til: