Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
Dobbeltjobbing! EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
Dobbeltjobbing! EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
Dobbeltjobbing! EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
Dobbeltjobbing! EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
Dobbeltjobbing! EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
Dobbeltjobbing! EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
Dobbeltjobbing! EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
Dobbeltjobbing! EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
Dobbeltjobbing! EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
children privat Århus begavede wisc mentiqa hilde skole gifted børnehave
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
Hvor svært kan det være at være klog?
People who boast about their I.Q. are losers
Diverse psykologer der tester
Min prinsesse
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 Dobbeltjobbing!

Go down 
4 deltagere

Skal PPR psykologer kunne bijobbe med PPR opgaver?
Ja, selvfølgelig!
Dobbeltjobbing! Vote_lcap17%Dobbeltjobbing! Vote_rcap
 17% [ 1 ]
Ja, men der skal være styr på arbejdstiden i det offentlige!
Dobbeltjobbing! Vote_lcap50%Dobbeltjobbing! Vote_rcap
 50% [ 3 ]
Ved ikke rigtigt!
Dobbeltjobbing! Vote_lcap33%Dobbeltjobbing! Vote_rcap
 33% [ 2 ]
Måske...men hælder nok mest mod et "nej"!
Dobbeltjobbing! Vote_lcap0%Dobbeltjobbing! Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Nej. har de lyst til at arbejde mere, så skal det offentlige give dem mulighed for det!
Dobbeltjobbing! Vote_lcap0%Dobbeltjobbing! Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Nej!
Dobbeltjobbing! Vote_lcap0%Dobbeltjobbing! Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totale stemmer : 6
 

ForfatterBesked
Jens Buch





Dobbeltjobbing! Empty
IndlægEmne: Dobbeltjobbing!   Dobbeltjobbing! EmptyTors Jul 15, 2010 3:32 am

Kære alle.

Jeg kunne godt tænke mig at starte en lille afstemning, der handler om at have 2 jobs indenfor samme branche; det ene offentligt, det andet privat cyclops

Man kæmper i det offentlig for at forhindre, medarbejdere i visse stillinger har bijobs. Det er fx dommere, sygeplejesker og læger. Årsagen er, det kniber med at få dækket de opgaver, det offentlige har, så der opstår ventetider.

Indenfor PPR er der også ueeeendelig lange ventetider. Samtidigt er der flere steder, hvor psykologer ansat i PPR nedsætter sig som private, og udfører arbejde, der lige så vel hører under PPR som lægens job hører under det offentlige.

Jeg er selv offentlig ansat, og jeg har også et selvstændigt bijob, der kunne henføres til mit job... men der er 100% styr på min arbejdstid i det offentlige. Jeg går ind fore, man skal kunne have bijob og udføre det, man også gør i sit almindelige erhverv...men gør man det, så er det slut med "frihed under ansvar" og der skal kontrol på.

Men hvad siger i! Hermed en lille afstemning!!
Tilbage til toppen Go down
Alegria





Dobbeltjobbing! Empty
IndlægEmne: Sv: Dobbeltjobbing!   Dobbeltjobbing! EmptyTors Jul 15, 2010 3:46 am

Hej Jens,

Jeg kan sagtens se relevansen i, at få flere ressourcer på banen end det offentlige kan tilbyde til glæde for alle parter, med den indgangsvinkel er din afstemning interessant.
Jeg savner dog en vinkel i svarmulighederne, en problematik som jeg mener kan få afgørende betydning. Hvor umiddelbar vil du have afstemningen - er det ok med debat først?

Mvh/Tina
Tilbage til toppen Go down
Jens Buch





Dobbeltjobbing! Empty
IndlægEmne: Sv: Dobbeltjobbing!   Dobbeltjobbing! EmptyTors Jul 15, 2010 3:48 am

Hej Tina.

Ja, endelig...og hvis der skal tilføjes svarmuligheder, så må det kunne lade sig gøre evt. med redaktør eller admin hjælp.

Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Dobbeltjobbing! Empty
IndlægEmne: Sv: Dobbeltjobbing!   Dobbeltjobbing! EmptyTors Jul 15, 2010 3:48 am

jeg kan godt acceptere at der bijobbes, dog skal man ikke have den samme person begge steder, der skal der siges fra.
Tilbage til toppen Go down
Alegria





Dobbeltjobbing! Empty
IndlægEmne: Sv: Dobbeltjobbing!   Dobbeltjobbing! EmptyTors Jul 15, 2010 3:53 am

Jeg havde faktisk den samme kommentar som Bente.

Som udgangspunkt vil PPR medarbejderne selvfølgelig have en høj grad af integritet - det må man gå ud fra. Der må dog aldrig kunne stilles spørgsmålstegn ved, om PPR medarbejderen afviser/forhaler en proces og "som hjælp" henviser til sin egen konsulentvirksomhed.
Så på en eller anden måde "ikke indenfor egen kommune" eller hvordan det nu kan skrues sammen.

Derudover vil det være en fordel, at anvende knappe ressourcer/viden i den grad, som de kan være til rådighed.

Mvh/Tina
Tilbage til toppen Go down
FarTilDatter





Dobbeltjobbing! Empty
IndlægEmne: Sv: Dobbeltjobbing!   Dobbeltjobbing! EmptyTors Jul 15, 2010 4:04 am

Hej Jens,

den er svær, det er jo næsten sådan i hospitalsvæsenet at overlægen sidder til en konsultation med patienten og siger "vi må sku stoppe her, jeg har travlt og har et møde om et kvarter - det har du forøvrigt også!" og så mødes de på hans privatklinik et kvarter senere til "behandlingsgaranti".

Hvis Max Brothers levede, så var der lavet en sketch, hvor alle væltede runt for at nå det næste møde ;-)

For mig er det iorden af bijobbe, blot ikke med egne "patienter" for folk skal nok finde på de narrestreger der kan laves.

mvh
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dobbeltjobbing! Empty
IndlægEmne: Sv: Dobbeltjobbing!   Dobbeltjobbing! Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Dobbeltjobbing!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Om alt og intet-
Gå til: