Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
Foredrag med Johanna Raffan 27-2-2011 EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
Foredrag med Johanna Raffan 27-2-2011 EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
Foredrag med Johanna Raffan 27-2-2011 EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
Foredrag med Johanna Raffan 27-2-2011 EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
Foredrag med Johanna Raffan 27-2-2011 EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
Foredrag med Johanna Raffan 27-2-2011 EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
Foredrag med Johanna Raffan 27-2-2011 EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
Foredrag med Johanna Raffan 27-2-2011 EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
Foredrag med Johanna Raffan 27-2-2011 EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
gifted Århus privat begavede wisc skole hilde mentiqa children børnehave
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 Foredrag med Johanna Raffan 27-2-2011

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Paloma

Paloma



Foredrag med Johanna Raffan 27-2-2011 Empty
IndlægEmne: Foredrag med Johanna Raffan 27-2-2011   Foredrag med Johanna Raffan 27-2-2011 EmptyOns Dec 15, 2010 11:55 pm

Arrangørerne (dvs. ikke mig) af et foredrag med Johanna Raffan har givet tilladelse til at denne invitation sendes til alle interesserede - hvis I har spørgsmål / bemærkning vil jeg foreslå at I bruger mailadressen i invitationen, da jeg ikke ved mere, end angivet i invitationen santa

Foredrag med Johanna Raffan (På engelsk)
Founder Director of “National Association
for Able Children in Education – NACE”

Søndag d. 27. februar
10.00-14.30
Kundby Skole
, Trønningevej 11-13, Kundby. 4220 Svinninge

Pris: 325,-.
(Hvis du ikke ønsker frokost skal du angive det i din tilmeldingsmail og prisen vil i så fald være 275,-.)

Det er med stor glæde at kunne invitere til foredrag med Johanna Raffan, der har en årelang erfaring med “Gifted, able and talented children”.
Johanna er at betragte som en af de største kompetencer indenfor feltet og hun vil fortælle hvordan vi voksne kan se, anerkende, hjælpe og udfordre børnene – socialt, følelses- og undervisningsmæssigt. Johanna har stor erfaring med alle aspekter i barnets liv - samt med hvordan vi som voksne, kan skabe gode rammer der tilgodeser både særlige evner og særlige behov.
Foredraget henvender sig til alle voksne omkring børnene – forældre og fagpersoner.

Tilmelding sker ved mail til bine@konteksten.dk.

Betaling: Efter tilmelding får du tilsendt en mail med et kontonummer og nærmere information om betaling. Når betalingen er registreret modtager du en mail der gælder som billet.
Husk EAN-nummer ved ønske om elektronisk faktura.

Program:
10.00-10.25 Der serveres kaffe/the
10.25-12.00 1. del – Velkomst - Identification, types of talented pupils, their needs socially, emotionally and intellectually, both in school and at home.
12.00-12.45 Frokost – sandwich, vand og kaffe/the (anfør evt. vegetarisk)
12.45-14.15 2.del – In the second session we look at how these needs can be met at home and in school. This session will have some practical activities so parents and professionals can have a better understanding of the children's needs and the issues for the school in providing for them.
14.15 – 14.30 spørgsmål og afslutning.

Johanna Raffan has had many years teaching experience and was a Headteacher for 25 years in Nursery, Primary and Middle schools
She was a founder member of NACE and is a past President, a Consultant on More Able & Talented to the Qualifications, Curriculum and Assessment Authority for Wales (ACCACC), an Executive Member of the European Council for High Ability and is a UK delegate for the World Council for Gifted and Talented Children, a Council member of the College of Teachers, a Fellow of the Royal Society of Arts and the Education Adviser on Able Children to the Government of Madeira.

She has written numerous articles, contributed to a number of books and published materials to use with Able, Gifted and Talented pupils.

In 1996 the College of Preceptors made her one of their 15 Honorary Licentiates for her work in the field of Able, Gifted and Talented.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Foredrag med Johanna Raffan 27-2-2011 Empty
IndlægEmne: Sv: Foredrag med Johanna Raffan 27-2-2011   Foredrag med Johanna Raffan 27-2-2011 EmptyLør Jan 08, 2011 7:11 pm

så nærmer tiden sig til foredrag. Ærgeligt man bor i jylland.
Tilbage til toppen Go down
 
Foredrag med Johanna Raffan 27-2-2011
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Konference med bl.a. Johanna Raffan
» Foredrag Herlev jan 2009
» Foredrag med Psykolog Ole Kyed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Artikler, Kendetegn og Testning :: Kursus og foredrag-
Gå til: