Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.

IndeksIndeks  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Latest topics
» IQ eller percentil
Pi dag er på mandag  EmptySøn jan 08, 2017 8:40 pm by Hilde

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
Pi dag er på mandag  EmptyOns maj 18, 2016 10:25 pm by Hilde

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
Pi dag er på mandag  EmptyTors apr 07, 2016 8:27 pm by Soes

» CHIPS - forberedelse!
Pi dag er på mandag  EmptyLør apr 02, 2016 5:09 pm by Hilde

» People who boast about their I.Q. are losers
Pi dag er på mandag  EmptyTors mar 03, 2016 9:23 am by Hilde

» Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?
Pi dag er på mandag  EmptySøn jul 12, 2015 8:16 am by Hilde

» En kort introduktion
Pi dag er på mandag  EmptyOns dec 10, 2014 8:03 am by DeaFranck

» Diverse psykologer der tester
Pi dag er på mandag  EmptyOns dec 10, 2014 7:35 am by DeaFranck

» Introduktion af min søn, leder efter legekammerater
Pi dag er på mandag  EmptySøn nov 02, 2014 10:27 pm by annekir

Søg

Display results as :

Rechercher Advanced Search
Keywords
begavede children gifted wisc
Most Viewed Topics
Foreskellen mellem Asperger og et barn med særlig fourdsætninger
IQ eller percentil
Tolkning af WISC III test
CHIPS - forberedelse!
Kort om forskellige tests
17-årig pige søger svar
Kendetegn på intelligente børn
Kender I Kuno Beller ?
Tvivl om WISC-test
Kontrolleret Tegne Iagttagelse (KTI)
Social bookmarking
Social bookmarking reddit  Social bookmarking google      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website
Translator
Statistics
Der er i alt 476 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er 2edansk

Vores brugere har i alt skrevet 4641 indlæg in 1199 subjects

Pi dag er på mandag

Go down 
ForfatterBesked
Hilde

Hilde

Pi dag er på mandag  Empty
IndlægEmne: Pi dag er på mandag    Pi dag er på mandag  EmptyTors mar 10, 2011 10:38 am

Mange spiser

[You must be registered and logged in to see this image.]

Andre husker nummerne

Andre husker musikken

For fun

Hjælpemiddel
http://www.brianbondy.com/static/downloads/PiMemorize.exe

Ældre indlæg
https://intelligenteboern.aforumfree.com/t632-dansker-husker-pi-med-22544-decimaler
Tilbage til toppen Go down
Neko

Neko

IndlægEmne: Re: Pi dag er på mandag    Pi dag er på mandag  EmptySøn mar 13, 2011 9:15 am

Nårh ja, det er på mandag! cheers
Tak for påmindelse og alt det sjove Wink
Hilde

Hilde

IndlægEmne: Re: Pi dag er på mandag    Pi dag er på mandag  EmptySøn mar 13, 2011 5:39 pm

Neko skrev:
Nårh ja, det er på mandag! cheers
Tak for påmindelse og alt det sjove Wink

Tak Neko ... troede jeg var den ENESTE på dette jordklod Wink Jeg havde ingen at kongurere i mod så jeg nået kun 72 i år. Min personlige rekord er 151 i 2009 Wink
Neko

Neko

IndlægEmne: Re: Pi dag er på mandag    Pi dag er på mandag  EmptySøn mar 13, 2011 8:27 pm

jeg kan kun 3,1415 men det hjælper mig til gengæld med at huske, hvilke busser der kører næsten ud til mig Razz bus 3, 14 og 15 XD jeg bor til gengæld tæt på en, der også kan en hel del af dem, men jeg kan ikke huske hvor meget ^^
i år skulle det vist være særlig specielt, fordi vi kommer tættere på pi end i mange år, something. læste jeg om på facebook O.o så hvor sandt det er, ved jeg ikke Razz
Hilde

Hilde

IndlægEmne: Re: Pi dag er på mandag    Pi dag er på mandag  EmptySøn mar 13, 2011 10:01 pm

i år sker der mange ting Smile men jeg læser ikke om det for hvis det sker vil jeg bare overraskes og ikke bekymres Wink

der er en i Århus som kan 22 000 af pi's decimaler ... har en venidne der kender ham og han har været i avisen. Det artikel ligger i sidste års pi tråd Wink
Neko

Neko

IndlægEmne: Re: Pi dag er på mandag    Pi dag er på mandag  EmptyMan mar 14, 2011 5:50 am

Det er alligevel ret mange tal at huske i en bestemt rækkefølge O.o
Hilde

Hilde

IndlægEmne: Re: Pi dag er på mandag    Pi dag er på mandag  EmptyMan mar 14, 2011 5:58 am

Neko skrev:
Det er alligevel ret mange tal at huske i en bestemt rækkefølge O.o

faktisk ikke ...

nu ved jeg man har en mobil og jeg havde ikke ne da jeg var barn men i gammle dage Wink så skulle man huske alles tlf nr ... jeg husker ret mange så udefra det viden og det emd at man skal læsre at læse ved at huske 24 bogstaver i forskellige rækkefølge sååå hvad så med 10 tal?

jeg begyndt først med at huske grupper nogle længere end andre men så læst jeg hvordan de genier gøre dette ... de husker gruperinger af tal dvs rækker og et vist antal per række så laver de et slags matrix.

Jeg har valgt at huske 14 tal per række ... osv. Hvis jeg bare gad det hver dag så vil jeg i kort tid kom op på mange tal er jeg sikker på ... det her har også en sjovt afspapende effekt og man stopper emd at tænke på andre ting lige akkurat som man nu gøre ved meditation ... måske skal jeg lave pi grupper lol!
Neko

Neko

IndlægEmne: Re: Pi dag er på mandag    Pi dag er på mandag  EmptyMan mar 14, 2011 6:01 am

haha, jeg tror, at min kæreste vil beklage sig, hvis jeg bare når ti cifre af pi XD han synes, at jeg husker for mange underlige ting i forvejen Razz men det kunne da være, at jeg skulle overveje at øve mig på det, hvis jeg en dag bliver for rastløs og samtidig ikke rigtig kan finde noget at lave og bare trænger til ro ^^
Hilde

Hilde

IndlægEmne: Re: Pi dag er på mandag    Pi dag er på mandag  EmptyMan mar 14, 2011 6:23 am

Neko skrev:
haha, jeg tror, at min kæreste vil beklage sig, hvis jeg bare når ti cifre af pi XD han synes, at jeg husker for mange underlige ting i forvejen Razz men det kunne da være, at jeg skulle overveje at øve mig på det, hvis jeg en dag bliver for rastløs og samtidig ikke rigtig kan finde noget at lave og bare trænger til ro ^^

kom dog bare igang .... henvis bare til mig så hun ved der er andre hehe så går det nok tror du ikke?
Neko

Neko

IndlægEmne: Re: Pi dag er på mandag    Pi dag er på mandag  EmptyMan mar 14, 2011 6:25 am

Næppe XD kan self. være, at jeg får at vide, at jeg kan sætte mig ned til Mathias, der også kan omkring de hundrede Razz
3,1415, jeg har lyst til at sige 16, men det er vist ikke helt rigtigt lol!
Hilde

Hilde

IndlægEmne: Re: Pi dag er på mandag    Pi dag er på mandag  EmptyMan mar 14, 2011 7:20 am

Neko skrev:
Næppe XD kan self. være, at jeg får at vide, at jeg kan sætte mig ned til Mathias, der også kan omkring de hundrede Razz
3,1415, jeg har lyst til at sige 16, men det er vist ikke helt rigtigt lol!

næh 16 kommer først senere ...

Citat :
14159265358979

32384626433832

79502884197169

39937510582097

49445923078164

06286208998628

03482534211706

79821480865132

82306647093844

60955058223172

53594081284811

Sponsored content

IndlægEmne: Re: Pi dag er på mandag    Pi dag er på mandag  Empty

Pi dag er på mandag
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Om alt og intet-
Gå til: