Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
Sensitive børn - børstning EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
Sensitive børn - børstning EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
Sensitive børn - børstning EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
Sensitive børn - børstning EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
Sensitive børn - børstning EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
Sensitive børn - børstning EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
Sensitive børn - børstning EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
Sensitive børn - børstning EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
Sensitive børn - børstning EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
mentiqa børnehave hilde wisc children begavede privat Århus gifted skole
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
Hvor svært kan det være at være klog?
People who boast about their I.Q. are losers
Diverse psykologer der tester
Min prinsesse
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 Sensitive børn - børstning

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Nette72





Sensitive børn - børstning Empty
IndlægEmne: Sensitive børn - børstning   Sensitive børn - børstning EmptySøn Mar 20, 2011 4:08 am


Ja, jeg er jo så ikke et sekund i tvivl om, at Kristine er et af de her sensitive børn, og det har vi heldigvis fået skolen til at indse også. Vi har stadig lidt problemer med at SFO'en indser dette, så forleden blev jeg da også gjort opmærksom på om jeg ikke kunne gøre noget ved Kristine, da hun ofte græder over bagateller. Altså jeg kan jo ligesom ikke gøre noget ved personlighedstræk, men nu vil jeg så prøve at undersøge det med børstningen, som jeg har hørt en del om. Måske det kan hjælpe hende på sigt. Jeg kender det jo iøvrigt fra min egen barndom, at græde over alt muligt. Det gjorde mit skoleliv til et helvede, fordi de andre vidste lige hvor de skulle trykke, og vi havde ikke en god mobbepolitik. Så jeg vil selvfølgelig godt prøve om jeg kan hjælpe Kristine til at forstå, at hun skal arbejde på hendes sensitivitet - evt. ved hjælp af børstning, men nu vil jeg prøve at ringe til sundhedsplejersken på mandag for at høre om de kender noget til at børste SI-børn.

Er der nogle herinde, som kender til det?
Tilbage til toppen Go down
Hun





Sensitive børn - børstning Empty
IndlægEmne: Sv: Sensitive børn - børstning   Sensitive børn - børstning EmptySøn Mar 20, 2011 10:13 am

m


Sidst rettet af Hun Søn Feb 06, 2022 4:01 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Neko

Neko



Sensitive børn - børstning Empty
IndlægEmne: Sv: Sensitive børn - børstning   Sensitive børn - børstning EmptyTirs Mar 22, 2011 1:32 am

Håber det hjælper! Smile Og hvis sfoen kan se, at der er et problem med, at hun tit græder, så undrer jeg mig over, at de ikke kan se, at hun er sensitiv O.o

er der en beskrivelse et sted af, hvad børstning er? ^^
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Sensitive børn - børstning Empty
IndlægEmne: Sv: Sensitive børn - børstning   Sensitive børn - børstning EmptyTirs Mar 22, 2011 3:04 am

Jeg kan også trøste dig med at jo ældre hun er jo bedre kan hun forklare præcist hvad det er der driller hende. og jo bedre kan hun også selv forstå det og styre uden om problemet;)
Tilbage til toppen Go down
Nette72





Sensitive børn - børstning Empty
IndlægEmne: Sv: Sensitive børn - børstning   Sensitive børn - børstning EmptyTirs Mar 22, 2011 4:37 am


Jeg tog en snak med sundhedsplejersken idag, og hun var fuldt ud klar over, hvad det gik ud på. Men hun fortalte så, at de deler børnene mellem 0-6 år og 6+, så dem der er 6+ høre under skolen. Og det må jo siges, at Kristine så gør, da hun er 6½ år, men sundhedsplejersken ville alligevel forsøge om vi kunne blive henvist gennem dem til en fys, som så kan vise os, hvordan man gør med den børstning. Selve børsten kan jeg købe på nettet, så det er ikke noget problem. Børstningen bliver dog mest brugt til de yngre børn, men nu må vi se, jeg er snart villig til hvad som helst. Very Happy Og lige præcis med Kristine, tror jeg, at det vil være en god ide. Hun elsker at blive nusset på arme, ben og krop.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Sensitive børn - børstning Empty
IndlægEmne: Sv: Sensitive børn - børstning   Sensitive børn - børstning EmptyTirs Mar 22, 2011 4:42 am

Uanset om det hjælper eller ej, så skader det i hvert fald ikke.
Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Nette72





Sensitive børn - børstning Empty
IndlægEmne: Sv: Sensitive børn - børstning   Sensitive børn - børstning EmptyOns Mar 23, 2011 12:29 am


Ja, det er rigtig.

Har lige hørt fra sundhedsplejersken idag, som vil lave en henvisning til deres fys. Og hvis de undtagelsesvis vil gå ind i sagen, jamen så skal vi til møde med dem, og ellers skal jeg have en henvisning gennem egen læge, og dernæst finde en fys selv - og det skal jo så helst være en, som kender til sensitive børn.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sensitive børn - børstning Empty
IndlægEmne: Sv: Sensitive børn - børstning   Sensitive børn - børstning Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Sensitive børn - børstning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Om alt og intet-
Gå til: