Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
wisc Århus children gifted privat børnehave skole hilde begavede mentiqa
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk.

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Daniel R
Gæst




Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. Empty
IndlægEmne: Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk.   Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. EmptyOns Mar 23, 2011 7:36 am

Hej
jeg har nu læst lidt her inde, og syntes jeg blev nød til at skrive et indlæg her inde..

Jeg har en søn på 2 1/2 år. Bastian hedder han.
Jeg er begyndt at tænke tanken, at han nok er lidt speciel i forhold til hans jævnaldern.
Han er meget intereseret i computere. og kan selv starte den op og gå på youtube, og søge efter abc film.
Han bruger næsten alt sin tid på at skrive alfabetet på en tavle med magnet bogstaver. Han er nu gået skridtet videre og er begyndt at bruge en tus og skrive alfabet og navnene på hans søskende,mor og far...
Han kan alfabetet på Engelsk nu. Nok mest fordi at de fleste ABC sange på youtube er på Engelsk.
Så han skriver også Engelske ord som umbrella. Og er godt klar over hvad ordet betyder og hvad det hedder på Dansk..

Nå men det jeg egentlig skriver her inde for er at de i hans børnehave siger at vi nok skulle overveje en specialskole til ham.
Er der nogle der ved om der er en skole for "kloge" små børn i nordjylland? Kan kun finde en, men det er for ældre børn. Håber der er nogle der har nogle svar til os
Hilsen Daniel
Tilbage til toppen Go down
Hun





Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. Empty
IndlægEmne: Sv: Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk.   Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. EmptyOns Mar 23, 2011 7:48 pm

m


Sidst rettet af Hun Søn Feb 06, 2022 4:00 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. Empty
IndlægEmne: Sv: Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk.   Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. EmptyOns Mar 23, 2011 8:07 pm

Ja der er en skole i Nordjylland der er for børn med særlige forudsætninger.

Jeg synes det er godt med "særlige skoler", men det er jo meningen at alle børn skal kunne være i folkeskolen, så det er skolen der skal sørge for din søn får udfordringer og fungerer optimalt.

Dog er der nogle børn som er blevet så misforstået i bh og skole at det er nødvendigt med specialskole. Lige nu er det vigtig at børnehaven hjælper ham positivt videre i livet og når det kommer så vidt han skal i skole, at få skolen forklaret hvem han er og får en god skolestart og udfordringer der også.

Jeg forstår godt hvorfor du spørger.

Har du spurgt hvad børnehaven vil gøre for ham i mellemtiden? scratch
Tilbage til toppen Go down
Hun





Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. Empty
IndlægEmne: Sv: Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk.   Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. EmptyOns Mar 23, 2011 8:35 pm

m


Sidst rettet af Hun Søn Feb 06, 2022 4:00 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. Empty
IndlægEmne: Sv: Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk.   Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. EmptyTors Mar 24, 2011 12:17 am

Hej Hilde

Vi kan vel være enige om at de skal sørge for at børn bh bliver accepteret og set for det de er og derefter hjælpes til at få det bedste ud af livet, som dem de er. Det er ikke børnene der skal lave sig om og puttes i bestemte kasser, men voksne der skal kunne se hvad børnene har brug for.

Hvis børnene bliver set som det de er og det de kan, er der også plads til dem i skolen. Dog skal de ansatte have de fornødne redskaber til at hjælpe børnene.

Ja Hilde vi er uenige og der skal være plads til alle også vores uenighed. cheers Hvis der ikke var nogen som var uenige, stagnerede vores samfund sig jo, og det vil vi ikke have. cheers
Tilbage til toppen Go down
Nette72





Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. Empty
IndlægEmne: Sv: Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk.   Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. EmptyTors Mar 24, 2011 5:10 am


Jeg er enig med Bente. Very Happy Lærer og pædagoger skal bedre uddannes, så den rummelighed de så gerne vil have i folkeskolerne også gælder dem, som er foran de andre i klassen. Der bør være plads til alle. Det må da kunne lade sig gøre uden at vi skal bruge en masse penge på ekstra skoler.

Det er den der med kasser og den der med, at børn ikke alle er ens - sagt af samme lærer. geek
Tilbage til toppen Go down
Neko

Neko



Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. Empty
IndlægEmne: Sv: Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk.   Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. EmptyFre Mar 25, 2011 8:17 am

hørt , hørt! Bedre uddannelse til lærere og pædagoger, så de faktisk finder ud af, hvad de har med at gøre! Det er et rent tilfælde, at jeg stødte på børn med særlige forudsætninger i min matematikundervisning, og ingen fra mit stamhold aner noget som helst om det - udover når jeg er kommet til at tale ørerne af dem uden helt at vide, om de ville høre det eller ej *ups*
Så længe folkeskolen ikke kan klare opgaven, så vil jeg nok selv hælde til specialskolen, og det er efterhånden mit indtryk, at det kun er få folkeskoler og lærere, der ved noget om bmsf :/ en del af erfaringen, må jeg indrømme, er folks indlæg herinde Razz
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. Empty
IndlægEmne: Sv: Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk.   Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. EmptyFre Mar 25, 2011 9:31 am

Når vi her snakker om specialskoler er det private. Er det rimeligt?????
Tilbage til toppen Go down
Neko

Neko



Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. Empty
IndlægEmne: Sv: Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk.   Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. EmptyFre Mar 25, 2011 11:10 pm

Rimeligt? Ikke spor. Men jeg kender ingen folke-specialskoler, og jeg er ikke engang sikker på, at det var en folkeskole, jeg læste om, der havde lavet en specialklasse til bmsf O.o
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. Empty
IndlægEmne: Sv: Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk.   Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Min søn er 2 år og kan alfabetet på Danske og Engelsk.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» IQ test - engelsk
» Spil med mat. og engelsk

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Småbørn-
Gå til: