Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
mentiqa Århus gifted children skole privat wisc børnehave hilde begavede
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Donnah Doe

Donnah Doe



Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? Empty
IndlægEmne: Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?   Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptyLør Aug 08, 2009 9:34 pm

Jeg ved ikke helt, hvor jeg skal begynde eller ende. Har en mistanke om, at min søn på 4 år muligvis kunne være et barn med særlige forudsætninger, men er ikke sikker. Han passer i hvert fald på en del af kendetegnene fra brochuren. Ikke mindst kan han være meget nysgerrig og undersøgende, men har måske ikke været så langt fremme i skoene mht. sproget. Kan dog finde på at bruge lange sætninger, hvis han får lov at hakke lidet i det og tage sig tid til at formulere sig. Han er også en meget følsom og forsigtig fyr, hvilket jo godt kan gøre det sociale lidt udfordrende engang imellem, og han kan have svært ved at bede om det, han gerne vil have fra folk, han ikke er virkeligt fortolige med. I det første lange stykke tid troede pædagogerne i børnehaven, at han næsten ikke kunne snakke! Shocked

Sidste sommer, da han var 3 år og 9 mdr, lærte han, ud fra egen motivation, en del bil-logoer at kende. - Han insisterede simpelthen på, at vi skulle gå rundt på campingpladsen og "læse biler"! Laughing

Til næste sommer skal han starte i skole, og jeg ved ikke helt, om han vil have bedst af at komme på Mentiqua, eller om han vil kunne trives lige så godt eller bedre i en folkeskole. Kan ikke lige helt overskue, hvor jeg skal begynde eller ende med at finde ud af dette.. Hjælp!! scratch
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?   Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptyLør Aug 08, 2009 11:15 pm

Det er meget individuelt hvor børnene fungerer. Jeg tror det er noget med at prøve sig frem. Se om skolerne også har fokus på børn med særlige forudsætninger.
Hvis det er sociale problemer han har, kan det være fordi han keder sig. Det er kun måske.
Hvad med om din søn bliver wippsii testet ved PPR.

Vores søn var 3 år da han begyndte at stamme, men det gik over da han lærte flere ord og vi sagde vi havde masser af tid til at høre på hvad han havde at fortælle. Hans tanker var hurtigere end munden, men der gik kun 3 mdr. så var det ovre med børnehavens hjælp.

Der er desværre ikke et endegyldig svar til dig. Jeg kender ikke mentiqa i Aalborg.

Skriv endelig igen hvis der er mere du vil vide eller høre om.

du kan også skrive en pm og få mit telefonnummer og ringe til mig
Tilbage til toppen Go down
Donnah Doe

Donnah Doe



Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? Empty
IndlægEmne: opfølgning   Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptyFre Okt 09, 2009 3:20 am

Det går heldigvis bedre med det sociale. Før holdt han sig kun til én anden dreng, og de gik skævt af hinanden sidste efterår. Så i vinters var han ret alene, og gik mest og observerede de andres leg.

Nu har han en ny kammerat + den gamle, og virker egentlig ret vellidt.

Der er dog fortsat problemer med, at han ikke henvender sig til pædagogerne, når han vil noget, og ikke gider tage sit tøj på selv, eller hjælpe med at rydde op (kollektivt). Så de mener fortsat, han har brug for et "skub".

Jeg synes, det er et stort valg med skolen, også fordi jeg ved, at det kræver særligt meget af ham at skulle skifte miljø / omgangskreds. Han kommer helt sikkert til at reagere.
(På den anden side skal der hele tiden ske noget nyt, pt. skal vi helst køre en ny vej hjem hver dag, ellers bliver han dybt ulykkelig... geek )

KAN jeg virkelig få PPR til at teste ham, sådan "uden videre"? Question
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?   Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptyFre Okt 09, 2009 4:59 am

Ang. PPR kan du bare fortælle om dine bekymringer uden at sige noget om han muligvis er et barn med særlige forudsætninger, men at du gerne vil have ham testet med wippsi testen, som viser hvordan han fungerer hele vejen rundt. Her på forum er der noget om testene under emne.

Hvis du er bekymret har du ret til at få ham igennem PPR. Hvis der ikke er problemer synes jeg ikke du skal gøre noget endnu.
Er pædagogerne gode til at hjælpe ham der hvor der er brug for hjælp?
Tilbage til toppen Go down
Donnah Doe

Donnah Doe



Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?   Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptyLør Jan 16, 2010 6:43 am

Pædagogerne mener, han er for umoden til at starte i skole, så de anbefaler at vente.
For at få den sociale udvikling bedre med, kan det muligvis være en god idé, men vil gerne have ham testet under alle omstændigheder. De kom også med en lille bemærkning om, at der måske var et-eller-andet kognitivt (galt), hvilket jeg jo også gerne vil have afkræftet.
Har en aftale med dem om, at de forsøger at ringe til PPR ...
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?   Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptyLør Jan 16, 2010 8:11 am

Min datter på 20 idag, var heller ikke moden. Hun var moden da der var gået et halvt år, så hun startede som hun skulle.
Der skal ikke allerede tages stilling til om han er skolemoden et œ år inden han skal starte.
der sker så meget på et halv år.

Det vil være rigtig godt at få ham testet, især når der er tvivl om der er noget med ham eller om han mangler sociale kompetancer. Jeg synes bare han godt kan lære de sociale kompetancer i skolen, hvis han er klar på de andre områder.
Intelligente børn kan godt have svært ved det sociale hvis der ikke bliver udfordret mentalt, Så bruger de for meget energi til at "kede sig" i hovedet. De bliver rastløse.

Er han ellers glad for børnehaven?
Tilbage til toppen Go down
Donnah Doe

Donnah Doe



Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?   Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptyOns Jan 27, 2010 10:51 am

Jeg er efterhånden ret opsat på at få ham testet, så vi kan få noget afklaring. PPR vil dog først gøre det, hvis pædagogerne laver en indberetning på ham. Det arbejder de på nu, fordi jeg har presset lidt på for at få ham testet. MÅ bare vide det, så jeg ved, hvad jeg skal gøre... bounce

HVIS han skal starte til sommer, skal jeg allerede indmelde ham i den lokale folkeskole senest 1. februar - så JO, dén slags skal man åbenbart have HELT styr på mindst œ år i forvejen nu om dage!!!
Vi havde da også "førskole-samtale" (eller hvad de nu kalder det) med børnehaven allerede i starten af NOVEMBER!!! scratch
Det var så dér, de lissom kom til at antyde, at der muligvis var noget lidt kognitivt galt med ham - hvilket senere er blevet rettet til, at han nok "bare" er umoden.

Jeg føler lidt, at en indberetning vil "stemple" mig som en dårlig mor, men måske er det eneste vej frem. Uanset om der skulle være noget galt, eller bare anderledes, eller særlig intelligens - i alle tilfælde er det vel bedst for mit barn, at vi får kortlagt hans behov.

Så nu bliver jeg nok nødt til at indmelde ham i første omgang. Så skulle det vist være lettere at trække i land igen, end omvendt. (pludselig komme og vil have ham i skole uden at have indskrevet ham). Ellers tror jeg nemlig heller ikke PPR gider teste ham, og så kommer han nok også bare til at gå og kede sig.

- Han er jo allerede godt i gang med tal og bogstaver, plusstykker, og kroppens indretning Arrow

Jeg får lidt forskellige tilbagemeldinger fra ham om, hvad han synes om børnehaven og de andre børn, så måske er det en blandet fornøjelse. Generelt tror jeg dog han har det OK.
Han virker dog lidt trykket nogle gange.. og sommetider kigger han interesseret i de stores leg (jeg tror gerne han ville være med, men ikke har modet / den sociale viden om, hvordan han kommer med ind i legen) Andre gange leger han med de små...

Jeg har ikke snakket med ham om, hvornår han skulle starte i skole, for vil jo ikke køre ham op til noget, for så at trække den et heeelt langt år!
- men han har helt sikkert hørt mig diskutere emnet med andre voksne.
En dag sagde han da også til mig, at han også ville gå i børnehave, når han var 6 år
geek

- Imorges sagde han, at han hverken ville i børnehave eller skole... Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
Hun





Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?   Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptyTors Feb 11, 2010 11:03 pm

,


Sidst rettet af Hun Søn Feb 06, 2022 12:46 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Donnah Doe

Donnah Doe



Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?   Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptyFre Okt 01, 2010 7:11 am

Tak for udførligt svar.

Hmm.. ja, hvilken skole der er bedst, har jeg jo også spekuleret meget over - nok den vigtigste grund til at jeg ville have ham testet.

Nu har PPR lavet den der WIPPSI test (eller hvad den nu hedder)

Tja, hun var da "ikke bekymret for hans intellekt", hvad det så giver i IQ, er jo noget uvist... tongue
Men nu nægtede han jo så også pure at svare hende, når hun stillede åbne spørgsmål... silent Så sproget skal undersøges nærmere af en talepædagog ... Rolling Eyes

Men når jeg derhjemme skal svare en 5 årig på, om myrerne godt ved, at de er myrer, har jeg svært ved at se, at han skulle være bagud Wink

NU bliver han foreløbigt i børnehaven, og rykker fremad mht at være social og dermed bruge sproget socialt... Håber bare, han ikke kommer til at kede sig for meget.
Han bliver snart 6, og har travlt med at øve sig i at tælle til 100, og spørger hele tiden "Hvad står der dér?" (Og de troede ikke han havde interesse for bogstaver, fordi han ikke havde finmotorikken til at skrive bogstaver :p )

VED IKKE HVAD DER ER NORMALT I DEN ALDER???

Jeg ved ik helt hvad jeg skal stille op med den knægt, han har så mange spørgsmål, og skal altid gøre tingene på en ny måde - men ja, sproget er langt fra perfekt... Question

Vi har da snakket med pædagogerne og PPR om, at en lille klasse vil være bedst for ham, fordi han ellers gemmer sig (privatskole), men det er jo også dyrt.. suk...
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?   Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptyFre Okt 01, 2010 7:46 am

Jeg har også lige sendt min 6 årige søn i 0.klasse som det hedder i dag
Han ville ikke tegne eller i det hele taget bruge en blyant indtil for 1-2 måneder siden.
Han er perfektionist, man da han så han kunne mere end de andre, så kom der gang i det.
ligeledes troede læreren heller ikke rigtig han kunne noget, men hun blev positiv overrasket og giver ham udfordringer som passer til ham og lidt ekstra.

Børn der går i 0. klasse er der kommet andre krav til fra skolen side, da de helst skal kunne begynde at læse i 0. klasse.
Det er super for vores børn
Nikolaj er alles ven, han er social, men har absolut ingen bedste ven/venner.

hans bedste ven er hans bror der er 2 år ældre.

I dag er han super glad for at gå i skole og SFO men det tog 3-5 mdr. inden han følte sig helt tryg.
I vores kommune starter de i tidlig-sfo i april måned.

håber du kunne bruge dette til noget. Måske du skulle mærke din mavefornemmelse.
Du kunne måske også skrive nogle sprøgsmål ned til PPR og bede dem om et møde ekstra hvis der er noget du er i tvivl om.

Smile
Tilbage til toppen Go down
Donnah Doe

Donnah Doe



Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?   Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptyMan Okt 04, 2010 8:24 am

Ja, perfektionismen er i hvert fald på plads Rolling Eyes

Skal mødes med PPR igen midt i november, når han er blevet undersøgt af talepæd.
Finmotorikken kunne vi allernådigst få en tid til at få undersøgt 4. februar.. geek

Hun talte noget om en sprog-og læseklasse, men dér synes jeg bestemt ikke han kommer til at høre hjemme. Han får hurtigt lært at læse, med den interesse han har for det skrevne sprog! Razz
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?   Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptyMan Okt 04, 2010 8:33 am

Vi krydser fingre for at de ser hvem han er og at I/du kan fortælle hvordan han er hjemme.
Jeg har været heldig med en psykolog som troede på mig, da jeg fortalte hvordan patrick på 8 år var hjemme.

Det er så vigtig at der bliver beskrevet hele vejen rundt om ham.

skriv jeres oplevelser ned fra nu af f.eks. nogle sjove eller alvorlige oplevelser med ham.
Hvad han f.eks. sprøger jer om.
Skriv selv sprøgsmål ned som i er i tvivl om ang. hans udvikling.

Jeg kunne få en tanke om han måske er asynkron, hvilket jo heller ikke er helt ved siden af når vi snakker intelligente børn.

Patrick kunne spille mange spil da han var 5 år men han var ikke udviklet følelsesmæssig dengang som en 5 årig. Dog har han indhentet meget efter han har fået det bedre ved et skoleskift for knap 2 år siden.

Det kan lade sig gøre, Jeres søn skal "bare" forståes der hvor han er og derfra skal han føres videre.

Hygge til jer. Glæder mig til at høre mere.
Tilbage til toppen Go down
Donnah Doe

Donnah Doe



Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?   Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptyMan Okt 04, 2010 8:44 am

Ja, jeg tror også han er asykron - foran intellektuelt, men halter socialt / følelsesmæssigt geek
Tilbage til toppen Go down
Hun





Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?   Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptyMan Okt 04, 2010 7:58 pm

,


Sidst rettet af Hun Søn Feb 06, 2022 12:46 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Donnah Doe

Donnah Doe



Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?   Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptyOns Okt 06, 2010 7:32 pm

Ja, altså problemet er også , at han har været svær at få til at sige ret meget i børnhaven - så derfor var børnehaven også bekymrede for sproget..
DERFOR håbede vi, at WPPSI testen ville gøre det mere klart, hvad han kan og ikke kan. MEN han lukkede som sagt munden Rolling Eyes

MEN jeg/vi har da heldigvis fået lov at forklare, hvordan vi opfatter ham derhjemme, så de kan godt se, at der er nogle forskellige oplevelser af, hvad han kan.
Jeg skrev også noget på papir, som vi sendte ind sammen med børnehavens underretning.

Har også netop snakket med talepædagogen, hvor hun spurgte ind til, hvordan jeg oplever hans sprog derhjemme, osv. Det er dejligt, de kan lytte lidt, trods alt Smile

Officielt er der ikke truffet en beslutning om noget som helst, men derfor kan damen fra PPR jo godt have en idé om, hvor det skal bære hen ad.. (sådan er mennesker jo) Razz

Nu håber jeg bare, at talepædagogen er bedre til at få hevet nogle ord ud af ham, eller i det mindste påvise, at han har rigeligt af "indre sprog".
Tilbage til toppen Go down
Hun





Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?   Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptyOns Okt 06, 2010 7:58 pm

m


Sidst rettet af Hun Søn Feb 06, 2022 4:51 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Donnah Doe

Donnah Doe



Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? Empty
IndlægEmne: En opdatering siden sidst..   Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptyLør Jan 12, 2013 5:25 am

Min dreng er nu 8 år og går i en almindelig klasse i folkeskolen.
I starten var de to små klasser, hvilket han profiterede af, da han trives bedst i mindre grupper.
Nu blev de to små klasser desværre lagt sammen til en kæmpeklasse, da de var blevet for små - men nu skal de måske deles op igen.. Rolling Eyes

Han hader lektier, og sidder og sjusker med dem, og trækker tiden så vidt muligt..
Han klager over at skolen er kedelig (har sagt, de gerne må udfordre ham lidt), og over uro i klassen. (Det går ham tilsyneladende meget på, at der er nogle andre drenge, der laver ballade).

Han er dog vellidt af alle de andre børn, og har masser af legekammerater, som vi også laver legeaftaler med. cheers

Han har døjet en del med mystiske symptomer, som nok har en fysisk årsag, men børnelægen mistænker ham for at have aspbergers - og mor med... Crying or Very sad Det mener jeg bestemt IKKE, at jeg har, og tror heller ikke, at han har, så det er lidt voldsomt for mig...
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?   Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptyLør Jan 12, 2013 11:19 am

Noget af det du beskriver, synes jeg jeg kender fra min yngste søn. Min søn kan heller ikke lide larm i klassen og får derfor lov til at gå ud og få 2 minutter i ro, så er han klar igen.

Måske din søn er overfølsom for lyde, man kalder det også sensitiv.
Hvordan gik det da de var små klasser.?

Ja men så længe der ikke er lavet test på ham/dig, må de ikke sige i er det. Men hvis der skal testes, så lad dig selv teste først.

Måske du selv skal undersøge noget med sensitive.

Det er jo også muligt at han er blevet underyder, så han laver noget han kan i forvejen og pludselig kan han ikke, selv om han godt kan, netop fordi det er for let

håber det hjalp bare en lille smule

Tilbage til toppen Go down
Donnah Doe

Donnah Doe



Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? Empty
IndlægEmne: Nu i udredning for Aspergers   Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? EmptyTirs Mar 24, 2015 6:56 am

Hej igen

Min dreng er nu 10 år - Det er gået lidt op og ned med skolegangen, men han er vellidt af kammeraterne, og de behandler ham godt.

Vi er her i 3. klasse flyttet ned til min kæreste på Fyn, så nu har han svært ved at omstille sig og døjer med mavepine, kvalme, svimmelhed.
- Lidt ligesom i 1. klasse, da klassen var blevet for stor (30 elever).

Hans FAR har fået konstateret Aspergers, og fik at vide, at diagnosen var "klokkeklar", så nu har jeg været mere villig til at se nogle af hans vanskeligheder som et udslag af Aspergers - Vi får ham derfor udredt nu, for at få afklaring.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?   Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvad nu hvis?
» Er hun intelligent ??
» Niveauer for Giftedness

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Småbørn-
Gå til: