Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
Børnehave problemer EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
Børnehave problemer EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
Børnehave problemer EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
Børnehave problemer EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
Børnehave problemer EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
Børnehave problemer EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
Børnehave problemer EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
Børnehave problemer EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
Børnehave problemer EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
Århus privat mentiqa gifted children børnehave begavede hilde skole wisc
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 Børnehave problemer

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Astridm





Børnehave problemer Empty
IndlægEmne: Børnehave problemer   Børnehave problemer EmptyTors Feb 18, 2010 7:07 am

Hejsa

Nu er vi igen nået dertil hvor jeg tænker vi er nødt til at flytte vores datter. Da hun var i dagpleje måtte vi flytte hende da hun blev 2 år fordi hun reagerede meget voldsomt på at skulle afsted og virkede glad når hun var i gæstepleje. Der var ikke nok struktur hos dagplejen og det var rigtig godt hos den næste.

Nu er hun lige blevet 3 år og går i en Steiner børnehave. Det har været rigtig godt at skulle være ude hele tiden men hun græder hver morgen og vil ikke afsted. Hun siger hun vil i en anden børnehaven, og ikke den hun går i nu.

Hun taler meget om at børnene er søde nok men de voksne er ikke så smarte. Hun fortæller de ikke ser efter dem og jeg har ved selvsyn set at de ikke rykker sig når nogen græder ( det er nogen af dem, andre er fine nok).

Jeg er bare bange for om vi skal flytte hende hvert år, fordi hun keder sig eller ikke kan blive set som det barn hun er. Vi har fået streng besked i børnehaven på at gemme alle bogstaver og tal fra hende til hun er mindst 4 år fordi ellers er hun jo ikke i sin ret til at være et barn.

Ville i flytte et barn eller skal man prøve at få alt til at virke og hvor længe..
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Børnehave problemer Empty
IndlægEmne: Sv: Børnehave problemer   Børnehave problemer EmptyTors Feb 18, 2010 9:14 am

Det er så svært at rådgive i denne situation.

Det gør ondt at høre, da vi jo har været igennem det samme med 2 børn.
Er det muligt at finde en lille børnehave (måske privat) hvor de måske forstår og acceptere det hun har brug for, nemlig udfordringer som svarer til jeres datters særlige forudsætninger.

Det er ikke godt for jer at skulle aflevere et barn som er ked af det hver dag, det er heller ikke godt for jeres datter.

I skal absolut ikke gemme bogstaver og tal til hun er 4 år, men find spændende ting til hende der hjemme. Lad være med at fortæl dem det.
Tilbage til toppen Go down
 
Børnehave problemer
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» letafledelighed eller / og koncentrations problemer?
» Er dybt frustreret over nogle problemer!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Underydelse og Myter-
Gå til: