Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
mangler online materiale til Engelsk EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
mangler online materiale til Engelsk EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
mangler online materiale til Engelsk EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
mangler online materiale til Engelsk EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
mangler online materiale til Engelsk EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
mangler online materiale til Engelsk EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
mangler online materiale til Engelsk EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
mangler online materiale til Engelsk EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
mangler online materiale til Engelsk EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
begavede børnehave privat children mentiqa Århus skole wisc gifted hilde
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 mangler online materiale til Engelsk

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




mangler online materiale til Engelsk Empty
IndlægEmne: mangler online materiale til Engelsk   mangler online materiale til Engelsk EmptyTors Apr 22, 2010 6:24 am

Er der nogle der kender nogle gode sider, man kan bruge til undervisning. Vi snakker ikke engelsk for 7 klasse, da Christina ikke er så langt fremme i engelsk endnu.

Jeg søger også noget engelsk hvor der er lyd ikke kun læsning.. Det skal være en form for begynder engelsk.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



mangler online materiale til Engelsk Empty
IndlægEmne: Sv: mangler online materiale til Engelsk   mangler online materiale til Engelsk EmptyTors Apr 22, 2010 7:01 am

http://www.duda.dk/Grundfag/Engelsk/engelsk.html

prøv dette der er forskellige ting og niveauer
Tilbage til toppen Go down
Hun





mangler online materiale til Engelsk Empty
IndlægEmne: Sv: mangler online materiale til Engelsk   mangler online materiale til Engelsk EmptyTors Apr 22, 2010 7:02 am

b


Sidst rettet af Hun Søn Feb 06, 2022 5:47 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mangler online materiale til Engelsk Empty
IndlægEmne: Sv: mangler online materiale til Engelsk   mangler online materiale til Engelsk EmptyTors Apr 22, 2010 7:13 am

Hilde skrev:

Hun kan med fordel begynd på at hendes facebook bliver engelsk så vaner hun sig til ordene Wink og med tiden kan hun skrive der når hun tør

Det var da genialt, det havde jeg slet ikke tænkt på. Det vil jeg da lige få hende overtalt til TAK :-)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mangler online materiale til Engelsk Empty
IndlægEmne: Sv: mangler online materiale til Engelsk   mangler online materiale til Engelsk EmptyTors Apr 22, 2010 7:14 am

Admin skrev:
http://www.duda.dk/Grundfag/Engelsk/engelsk.html

prøv dette der er forskellige ting og niveauer

Super jo mere jo bedre :-) så kan biblioteket forhåbentlig hjælpe med noget lyd :-)
Tilbage til toppen Go down
Hun





mangler online materiale til Engelsk Empty
IndlægEmne: Sv: mangler online materiale til Engelsk   mangler online materiale til Engelsk EmptyTors Apr 22, 2010 7:56 am

n


Sidst rettet af Hun Søn Feb 06, 2022 5:46 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mangler online materiale til Engelsk Empty
IndlægEmne: Sv: mangler online materiale til Engelsk   mangler online materiale til Engelsk EmptyTors Apr 22, 2010 8:13 am

Hilde skrev:
spiller hun pc spil? hvad med sådan noget som majesty 2 da den snakker meget engelsk, og hun skal læse ...

mythologi spil som age of mythology har meget engelsk læsning men man kan let regne ting ud ...

MEN du er nødt til at lave en plan for meget i alle retninger så taber man pusten har jeg lært med vores læse halløj

Ja hun spiller meget pc spil. Men hvis hun skal læse engelsk så tror jeg ikke helt hun forstår det. Men nu har jeg nogle gode sider,som jeg har sendt til hendes lærer,også må jeg tage mig sammen til at køre på biblioteket med hende og få noget lyd CD.
Tilbage til toppen Go down
Hun





mangler online materiale til Engelsk Empty
IndlægEmne: Sv: mangler online materiale til Engelsk   mangler online materiale til Engelsk EmptyTors Apr 22, 2010 8:26 am

n


Sidst rettet af Hun Søn Feb 06, 2022 5:46 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mangler online materiale til Engelsk Empty
IndlægEmne: Sv: mangler online materiale til Engelsk   mangler online materiale til Engelsk EmptyTors Apr 22, 2010 11:22 pm

Hilde skrev:

Kig på http://www.rosettastone.com den anbefaler mange ... og biblioteket har den. Den har også latin Wink 15 minutter engelsk og så latin?


Den er hermed lagt fra på hovedbiblioteket, mangler online materiale til Engelsk Icon_cheers De sagde at det ville være en god start det kursus,også kan man bygge andre level på, når hun bliver mere sikker i det. :-)
Fantastisk Tak endnu engang.

Biblioteksvagten har jeg lige lært og bruge,så tak for det råd også.
Tilbage til toppen Go down
Hun





mangler online materiale til Engelsk Empty
IndlægEmne: Sv: mangler online materiale til Engelsk   mangler online materiale til Engelsk EmptyLør Apr 24, 2010 10:57 pm

n


Sidst rettet af Hun Søn Feb 06, 2022 5:46 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mangler online materiale til Engelsk Empty
IndlægEmne: Sv: mangler online materiale til Engelsk   mangler online materiale til Engelsk EmptySøn Apr 25, 2010 3:08 am

Hilde skrev:
Lone.T skrev:
Hilde skrev:

Kig på http://www.rosettastone.com den anbefaler mange ... og biblioteket har den. Den har også latin Wink 15 minutter engelsk og så latin?


Den er hermed lagt fra på hovedbiblioteket, mangler online materiale til Engelsk Icon_cheers De sagde at det ville være en god start det kursus,også kan man bygge andre level på, når hun bliver mere sikker i det. :-)
Fantastisk Tak endnu engang.

Biblioteksvagten har jeg lige lært og bruge,så tak for det råd også.

I skal lige være klar over hun kan øve sig med mikrofon og øre telefoner ... lige noget for hende, i ro og mage så er der en måler som viser om hendes udtale er god nok.

Smart tak for det råd også :-)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





mangler online materiale til Engelsk Empty
IndlægEmne: Sv: mangler online materiale til Engelsk   mangler online materiale til Engelsk Empty

Tilbage til toppen Go down
 
mangler online materiale til Engelsk
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fagligt materiale til opgave
» Er ny her, mangler nogle input
» Talentarbejde i folkeskole 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Skolebørn-
Gå til: