Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
aktiviteter i sommerferien EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
aktiviteter i sommerferien EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
aktiviteter i sommerferien EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
aktiviteter i sommerferien EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
aktiviteter i sommerferien EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
aktiviteter i sommerferien EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
aktiviteter i sommerferien EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
aktiviteter i sommerferien EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
aktiviteter i sommerferien EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
children Århus mentiqa begavede skole wisc gifted hilde privat børnehave
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 aktiviteter i sommerferien

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Admin
Admin
Admin



aktiviteter i sommerferien Empty
IndlægEmne: aktiviteter i sommerferien   aktiviteter i sommerferien EmptyTirs Jul 06, 2010 9:12 pm

Hvad skal I lave i sommerferien med jeres børn.
Er der nogle interessante steder for vores børn.

Jeg har haft mine med i Legoland, hvilket var en super succes, som min 6 årige søn sagde, mens vi var der.

De var dybt facinerede over legobyen og så videre. hvad der kunne laves og var lavet. Nu er det set med egne øjne.
De var selvfølgelig også vilde med diverse forlystelser.

Må jeg høre om jeres oplevelser scratch lol!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aktiviteter i sommerferien Empty
IndlægEmne: Sv: aktiviteter i sommerferien   aktiviteter i sommerferien EmptyTirs Jul 06, 2010 10:15 pm

Admin skrev:
Hvad skal I lave i sommerferien med jeres børn.
Er der nogle interessante steder for vores børn.

Jeg har haft mine med i Legoland, hvilket var en super succes, som min 6 årige søn sagde, mens vi var der.

De var dybt facinerede over legobyen og så videre. hvad der kunne laves og var lavet. Nu er det set med egne øjne.
De var selvfølgelig også vilde med diverse forlystelser.

Må jeg høre om jeres oplevelser scratch lol!

Vi skal på Bornholm ;-) Hammershus slotsruin er tøsen hel vild med, selvom den er set mange gange.
Tilbage til toppen Go down
Alegria





aktiviteter i sommerferien Empty
IndlægEmne: Sv: aktiviteter i sommerferien   aktiviteter i sommerferien EmptyOns Jul 07, 2010 2:49 am

Vi skal til Alsace - ikke lige om nærmeste hjørne som anbefaling, men faktisk ret rimeligt i pris og rimelig køreafstand. Vi skal gå i bjergene, det er dejligt fysisk for en 6 årig dreng og hans 3 årige lillesøster, alle former for spørgsmål og samtaler kan opstå i sådanne dejlige bjerge og så er de smækfyldt med borgruiner, som pirrer fantasien om livet med riddere og jomfruer. Om eftermiddagen er der pooltur (også her udsigt til en gammel ruin) inden den står på skøn mad og kølig hvidvin (til mor og far).
Vi var samme sted sidste år og ungerne glææææder sig. Malthe har repeteret "Carte desert s'il vous plait" - den vigtigste sætning at kunne overhovedet på fransk, når man er 6 år!

Sommerhilsner sunny
Tina

P.S. Reklamen for Legoland bliver også studeret nøje, hvis man nu også skal til Jylland og besøge farmor, kunne det jo være!
Tilbage til toppen Go down
Hun





aktiviteter i sommerferien Empty
IndlægEmne: Sv: aktiviteter i sommerferien   aktiviteter i sommerferien EmptyOns Jul 07, 2010 6:56 am

b


Sidst rettet af Hun Søn Feb 06, 2022 5:26 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



aktiviteter i sommerferien Empty
IndlægEmne: Sv: aktiviteter i sommerferien   aktiviteter i sommerferien EmptyOns Jul 07, 2010 8:36 am

Der sker da godt nok meget på Fyn, og hvor er det fedt at det kan være meget billigt eller gratis.

I er ikke de eneste som skal i bjergene, jeg har lige snakket med en mor og hendes søn.
Der bliver da noget til fantasien og noget historie fortælling.

I da var vi i det lokale svømmebad og Patrick på 7 år fik langt om længe lært at slappe så meget af at han kan flyde, dog med svømmearme. Han var bare stolt.
Min yngste var meget stolt for han turde være i det store bassin, hvor han ikke kan bunde, dog med mig.

Vi tager også sommetider vores fiskenet og går til kanalen og fanger igler, snegle, fisk og diverse små kravl. Det kan der gå flere timer med.
Fredag skal vi til ørelæge i Randers, så bliver det Randers regnskov eller hoppeland. Nu må vi se hvad vi gider.
Der skal også være tid til bare at være hjemme og dvaske.

Tilbage til toppen Go down
Hun





aktiviteter i sommerferien Empty
IndlægEmne: Sv: aktiviteter i sommerferien   aktiviteter i sommerferien EmptyTors Jul 08, 2010 11:05 pm

n


Sidst rettet af Hun Søn Feb 06, 2022 5:23 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Hun





aktiviteter i sommerferien Empty
IndlægEmne: Sv: aktiviteter i sommerferien   aktiviteter i sommerferien EmptySøn Jul 11, 2010 9:18 pm

b


Sidst rettet af Hun Søn Feb 06, 2022 5:19 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



aktiviteter i sommerferien Empty
IndlægEmne: Sv: aktiviteter i sommerferien   aktiviteter i sommerferien EmptySøn Jul 11, 2010 10:10 pm

Batminton øvelser, fiskenet i kanalen og så blev der lige fanget et dyr Patrick aldrig havde set i kanalen (supermonster). Griner

et fiskenet og kanalen er simpelthen noget som får dem i ro og tiden til at gå godt. Oven i det er det gratis fornøjelse.
Tilbage til toppen Go down
Hun





aktiviteter i sommerferien Empty
IndlægEmne: Sv: aktiviteter i sommerferien   aktiviteter i sommerferien EmptySøn Jul 11, 2010 10:17 pm

n


Sidst rettet af Hun Søn Feb 06, 2022 5:18 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



aktiviteter i sommerferien Empty
IndlægEmne: Sv: aktiviteter i sommerferien   aktiviteter i sommerferien EmptySøn Jul 11, 2010 10:47 pm

når de kun har et er der da nogle fantastiske diskutioner mellem dem, så kan man jo høre hvor stort et sprog de har. eller går det den anden vej 3 år. Asykron udvikling, griner, der er noget at se.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





aktiviteter i sommerferien Empty
IndlægEmne: Sv: aktiviteter i sommerferien   aktiviteter i sommerferien Empty

Tilbage til toppen Go down
 
aktiviteter i sommerferien
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Find ord (word search) og andre aktiviteter
» Science Camp i sommerferien kan anbefales
» For og imod klassehop fra 0.kl til 2.kl efter sommerferien

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Om alt og intet-
Gå til: