Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.

IndeksIndeks  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Latest topics
» IQ eller percentil
aktiviteter i sommerferien EmptySøn jan 08, 2017 8:40 pm by Hilde

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
aktiviteter i sommerferien EmptyOns maj 18, 2016 10:25 pm by Hilde

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
aktiviteter i sommerferien EmptyTors apr 07, 2016 8:27 pm by Soes

» CHIPS - forberedelse!
aktiviteter i sommerferien EmptyLør apr 02, 2016 5:09 pm by Hilde

» People who boast about their I.Q. are losers
aktiviteter i sommerferien EmptyTors mar 03, 2016 9:23 am by Hilde

» Hvis man står med et muligvis særligt intelligent førskolebarn?
aktiviteter i sommerferien EmptySøn jul 12, 2015 8:16 am by Hilde

» En kort introduktion
aktiviteter i sommerferien EmptyOns dec 10, 2014 8:03 am by DeaFranck

» Diverse psykologer der tester
aktiviteter i sommerferien EmptyOns dec 10, 2014 7:35 am by DeaFranck

» Introduktion af min søn, leder efter legekammerater
aktiviteter i sommerferien EmptySøn nov 02, 2014 10:27 pm by annekir

Søg

Display results as :

Rechercher Advanced Search
Keywords
gifted begavede children wisc
Most Viewed Topics
Foreskellen mellem Asperger og et barn med særlig fourdsætninger
IQ eller percentil
Tolkning af WISC III test
CHIPS - forberedelse!
Kort om forskellige tests
17-årig pige søger svar
Kendetegn på intelligente børn
Kender I Kuno Beller ?
Tvivl om WISC-test
Kontrolleret Tegne Iagttagelse (KTI)
Social bookmarking
Social bookmarking reddit  Social bookmarking google      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website
Translator
Statistics
Der er i alt 476 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er 2edansk

Vores brugere har i alt skrevet 4641 indlæg in 1199 subjects

aktiviteter i sommerferien

Go down 
ForfatterBesked
Admin
Admin
Admin

aktiviteter i sommerferien Empty
IndlægEmne: aktiviteter i sommerferien   aktiviteter i sommerferien EmptyTirs jul 06, 2010 9:12 pm

Hvad skal I lave i sommerferien med jeres børn.
Er der nogle interessante steder for vores børn.

Jeg har haft mine med i Legoland, hvilket var en super succes, som min 6 årige søn sagde, mens vi var der.

De var dybt facinerede over legobyen og så videre. hvad der kunne laves og var lavet. Nu er det set med egne øjne.
De var selvfølgelig også vilde med diverse forlystelser.

Må jeg høre om jeres oplevelser scratch lol!

Gæst

IndlægEmne: Re: aktiviteter i sommerferien   aktiviteter i sommerferien EmptyTirs jul 06, 2010 10:15 pm

Admin skrev:
Hvad skal I lave i sommerferien med jeres børn.
Er der nogle interessante steder for vores børn.

Jeg har haft mine med i Legoland, hvilket var en super succes, som min 6 årige søn sagde, mens vi var der.

De var dybt facinerede over legobyen og så videre. hvad der kunne laves og var lavet. Nu er det set med egne øjne.
De var selvfølgelig også vilde med diverse forlystelser.

Må jeg høre om jeres oplevelser scratch lol!

Vi skal på Bornholm ;-) Hammershus slotsruin er tøsen hel vild med, selvom den er set mange gange.
Tilbage til toppen Go down
Alegria

IndlægEmne: Re: aktiviteter i sommerferien   aktiviteter i sommerferien EmptyOns jul 07, 2010 2:49 am

Vi skal til Alsace - ikke lige om nærmeste hjørne som anbefaling, men faktisk ret rimeligt i pris og rimelig køreafstand. Vi skal gå i bjergene, det er dejligt fysisk for en 6 årig dreng og hans 3 årige lillesøster, alle former for spørgsmål og samtaler kan opstå i sådanne dejlige bjerge og så er de smækfyldt med borgruiner, som pirrer fantasien om livet med riddere og jomfruer. Om eftermiddagen er der pooltur (også her udsigt til en gammel ruin) inden den står på skøn mad og kølig hvidvin (til mor og far).
Vi var samme sted sidste år og ungerne glææææder sig. Malthe har repeteret "Carte desert s'il vous plait" - den vigtigste sætning at kunne overhovedet på fransk, når man er 6 år!

Sommerhilsner sunny
Tina

P.S. Reklamen for Legoland bliver også studeret nøje, hvis man nu også skal til Jylland og besøge farmor, kunne det jo være!
Hilde

Hilde

IndlægEmne: Re: aktiviteter i sommerferien   aktiviteter i sommerferien EmptyOns jul 07, 2010 6:56 am

På ejby skole er der pokemon hver tirsdag fra 12-16 og der opholder Marius sig. Imens hyggede storsøster sig med mor i byen.

I morgen skal vi kigge på rollespil og noget janpansk kult noget ... spænende.

Firluftsbadet har gratis adgang mellem 10.30 til 11.30 lidt dumt når kraftens solestråler starter kl 12 ... som de kloge siger!

Så regner vi med prøve noget sport noget i håb om han finder noget spænende ... der er motorcross, gymnastik osv.

Så køber vi kort til museets venner for 295 som giver os et års adgang til den fynske landsby og 6 museer i byen.

Så er der dans i eventyrhaven hvis vi har energi til dette

Og jeg kan fortælle at Kerteminde sydstrand er bare dejligt.

Vi har fundet en masse gratis ting og cyckler lang ture.
Admin
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: aktiviteter i sommerferien   aktiviteter i sommerferien EmptyOns jul 07, 2010 8:36 am

Der sker da godt nok meget på Fyn, og hvor er det fedt at det kan være meget billigt eller gratis.

I er ikke de eneste som skal i bjergene, jeg har lige snakket med en mor og hendes søn.
Der bliver da noget til fantasien og noget historie fortælling.

I da var vi i det lokale svømmebad og Patrick på 7 år fik langt om længe lært at slappe så meget af at han kan flyde, dog med svømmearme. Han var bare stolt.
Min yngste var meget stolt for han turde være i det store bassin, hvor han ikke kan bunde, dog med mig.

Vi tager også sommetider vores fiskenet og går til kanalen og fanger igler, snegle, fisk og diverse små kravl. Det kan der gå flere timer med.
Fredag skal vi til ørelæge i Randers, så bliver det Randers regnskov eller hoppeland. Nu må vi se hvad vi gider.
Der skal også være tid til bare at være hjemme og dvaske.

Hilde

IndlægEmne: Re: aktiviteter i sommerferien   aktiviteter i sommerferien EmptyTors jul 08, 2010 11:05 pm

Så er dungeons og dragons et STORT hit ...
Hilde

Hilde

IndlægEmne: Re: aktiviteter i sommerferien   aktiviteter i sommerferien EmptySøn jul 11, 2010 9:18 pm

Vand, sand og bølger ... og alt der kunne fanges i vandet! Alt dette suppleret med faktor 50 solcreme, madpakke og voksen selskab imens børnene hyggede.
Admin
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: aktiviteter i sommerferien   aktiviteter i sommerferien EmptySøn jul 11, 2010 10:10 pm

Batminton øvelser, fiskenet i kanalen og så blev der lige fanget et dyr Patrick aldrig havde set i kanalen (supermonster). Griner

et fiskenet og kanalen er simpelthen noget som får dem i ro og tiden til at gå godt. Oven i det er det gratis fornøjelse.

Hilde

IndlægEmne: Re: aktiviteter i sommerferien   aktiviteter i sommerferien EmptySøn jul 11, 2010 10:17 pm

Admin skrev:
Batminton øvelser, fiskenet i kanalen og så blev der lige fanget et dyr Patrick aldrig havde set i kanalen (supermonster). Griner

et fiskenet og kanalen er simpelthen noget som får dem i ro og tiden til at gå godt. Oven i det er det gratis fornøjelse.

ja og jeg skal købe en mere så de har hver deres eget Smile
Admin
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: aktiviteter i sommerferien   aktiviteter i sommerferien EmptySøn jul 11, 2010 10:47 pm

når de kun har et er der da nogle fantastiske diskutioner mellem dem, så kan man jo høre hvor stort et sprog de har. eller går det den anden vej 3 år. Asykron udvikling, griner, der er noget at se.

IndlægEmne: Re: aktiviteter i sommerferien   aktiviteter i sommerferien Empty

aktiviteter i sommerferien
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Om alt og intet-
Gå til: