Intelligente børn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Intelligente børn

Dette åbne forum er for forældre til intelligente børn, lærere, pædagoger og andre interesserede, så intelligente børn kan få det bedste ud af livet.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  
Fortæl andre
Følg os
Seneste emner
» Vi behøver virkelig hjælp!
Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år EmptySøn Feb 06, 2022 4:12 am af Hun

» Hvornår er man intelligent - og hvornår bare godt begavet
Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år EmptySøn Feb 06, 2022 4:08 am af Hun

» Legoland 2011
Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år EmptySøn Feb 06, 2022 3:55 am af Hun

» Særlige sensitive og heldagsskole
Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år EmptySøn Feb 06, 2022 3:27 am af Hun

» Min kære søn.
Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år EmptySøn Feb 06, 2022 2:59 am af Hun

» hjælp til 5 årig pige
Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år EmptySøn Feb 06, 2022 2:58 am af Hun

» Vi er nye... en lille intro om os, og vores spørgsmål
Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år EmptyTors Apr 28, 2016 6:15 am af bettina1979

» Hvor skal jeg starte, vil gerne have testet min søn inden skole start
Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år EmptyTors Apr 07, 2016 8:27 pm af Soes

» People who boast about their I.Q. are losers
Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år EmptyTors Mar 03, 2016 8:43 am af Zmiley

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
skole children mentiqa privat hilde Århus begavede børnehave gifted wisc
Mest viste emner
17-årig pige søger svar
Hvor svært kan det være at være klog?
Gennembrud for Videncenter for bmsf.
People who boast about their I.Q. are losers
Min prinsesse
Diverse psykologer der tester
Sæt de højt begavede børn i specialklasser! Af Jesper Skovlund
Informationsmøde på Mentiqa nordjylland
Mit projekt?
bmsf.dk kalder Jylland
Social bogmærkning
Social bogmærkning reddit      

Bookmark and share the address of Intelligente børn on your social bookmarking website

Bogmærk og del adressen Intelligente børn på din sociale bogmærknings-hjemmeside
Translator
Statistik
Der er i alt 477 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Pakexcucomp

Vores brugere har i alt skrevet 4248 indlæg i 1019 emner

 

 Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Anne TS

Anne TS



Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år Empty
IndlægEmne: Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år   Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år EmptyOns Maj 21, 2008 11:05 pm

Jeg ved ikke helt om jeg kan skrive en præsentation af mig her, men nu gør jeg det alligevel.
Så må I flytte den, hvis det ikke er her den skal ligge. Very Happy

Jeg hedder Anne, er 35 år og mor til 6 dejlige unger:
Tvillingerne Jannick og Rikke på 12 år (jan. 96), Mikkel på snart 9 år (jun. 99), Julie på 5½ år (okt. 02), Oliver på 3 år (mar. 05) og Tobias på ½ år (nov. 07).
Jeg er gift med deres far og vi er bosat på Thyholm.

Vi er medlem af Gifted Children og har været det siden det "kun" var et netværk, dvs. siden jan./feb. 04.
Vi er også medlem af BMSF.dk

Siden de store startede i skole (de går nu i 5. kl.) har vi været i ilden.
Årsagen er, at min store datter er meget udadreagerende og mange lærere har stået af over for hende.
Her hjemme er hun godt nok temperamentsfuld (ligesom resten af familien), men mest ser vi den kærlige og omsorgsfulde side af hende.
Vi har været mangt og meget igennem og jeg kan slet ikke skrive det hele her endnu, for det vil tage dage.
Jeg er dog ved at skrive vores beretning og når den er færdig, skal den nok komme her på siden.

Vores 2 ældste blev testet hos Ole Kyed for 4 år siden og det har hjulpet os som forældre meget, men desværre har det ikke haft den store indvirkning på de skoler vi har været tilknyttet.
Vi har dog en kanon god skolepsykolog nu, som virkelig har været vores redning.
Jannick går i 5. kl. i folkeskolen, Rikke går i 5. kl. på en friskole, hvor Mikkel også går, bare i 2. kl.
Julie starter på friskolen efter sommerferien.
Julie er blevet passet hjemme sammen med Oliver og nu Tobias.
De 3 ældste har gået i børnehave, men de erfaringer vi har fra den tid, har gjort at vi har valgt at holde vores børn ude af inst. miljøet. og jeg er LYKKELIG for at vi har muligheden.
Mange tror det er fordi de økonomisk bedst kan svare sig, men det har INTET med det at gøre. Jeg vil bare ruste mine børn bedst muligt til skolen og det har vores erfaringer vist at de ikke bliver i en børnehave.

Vores 2 ældste er som sagt blevet testet og de er blevet testet til at ligge blandt de øverste 5% af deres årgang.
Jeg tror dog ikke at de er de eneste af vores børn som kører hurtigt på 1. etage. Både Mikkel, Julie og Oliver slægter deres søskende på, ja selv hos Tobias kan man fornemme den der intensitet i hans øjne og krop.

Nå, det var lidt om mig.
Spørg endelig hvis der er noget I gerne vil vide. Cool

Knus Anne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år Empty
IndlægEmne: Sv: Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år   Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år EmptyTors Maj 22, 2008 2:03 am

Hej Anne

Velkommen til :-)

6 børn, hold da op, så må i have fået en mere, efter vi havde ,meldt os ud af Gifted Children. Very Happy

Uha hvor vi kender det med skoleproblematikken, og det udregerende barn der ikek bliver forstået. Det tager virkelig hårdt på en og man bruger en masse resuccer på, at forklare lærer og diverse andre tingene igen og igen, noget som for os er helt og aldeles logisk.


I en telefonisk samtale med den pædagoiske leder på den skole Christina gik på før. Der begyndte hun at grine da vi forklarede at det faglige og det sociale hang sammen. Hun sagde endda den slags har ham Ole kyed ingen forstand på, da vi fortalte at det jo altså var ham der havde sagt det, da Christina blev testet.

Så uvidenheden den møder man ofte også den dag idag, hvor der ellers er så stor fokus på vores børn.

Lone T.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin



Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år Empty
IndlægEmne: Sv: Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år   Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år EmptyTors Maj 22, 2008 4:22 am

Velkommen til Laughing

Det er godt du har præsenteret dig selv, og det er det rigtige sted.

Jeg tager hatten af for dig, i har 6 børn, hvor de sikkert alle er intelligente, det må være hårdt arbejde.
Vi har "kun" 2 og vi brokker os sommetider. Jeg synes det sommetider kan være hårdt at udfordre især Patrick, som også har et stort temparement.

Glæder mig til dit input på dette forum.
Tilbage til toppen Go down
Hun





Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år Empty
IndlægEmne: Sv: Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år   Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år EmptyTors Maj 22, 2008 7:29 am

Velkommen til ... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år Empty
IndlægEmne: Sv: Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år   Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ny her på siden... 12 år helt ned til ½ år
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I vildrede

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Intelligente børn :: Velkommen til et levende forum :: Debat :: Velkomst-
Gå til: